2018年9月9日 星期日

上州之旅(上)

上個星期係勞工節長週末,我提議去玩幾日,原本姑仔無諗住去玩,因為表妹啱啱入咗大學,佢見都就到表妹時間,所以就同阿姐商量plan 咗個近啲的地方玩

星期六早上,仔仔爸車我去join 我姑仔,我跟姑仔車去,約咗阿姐同男友仔先去食個early 午餐,
約定係嗰間餐廳等,但我哋早到好多,咁我哋先走去餐廳附近出名Hudon River 橋行吓

沿路行去上橋位,經過啲民居,見到呢三隻貓,但佢哋個樣好似好不滿咁喎,哈哈




見到好多人帶狗狗散步呢





行行吓,望番落橋下面間餐廳就見到阿姐同男友仔到咗,咁我哋就嗱嗱落橋搵阿姐


我哋就係喺呢間餐廳度食Lunch,有露天雅座






呢啲係阿姐種Berry,都好甜喔



我坐嗰個位後面有個酒櫃,見到呢枝黑貓紅酒







我哋泊車旁間民居外的貓裝飾


食飽我哋就續繼出發,先去行吓花園,係一間古老大屋連花園,參觀花園係免費,參觀大屋就要比錢








以為個花園就係得咁大,原來佢有仲個行山徑,條行山徑個範圍都幾大


男友仔攞埋佢新買件玩具,航拍機出








見到啲菇菇好得意






有粒蝴蝶蛹


待續…

12 則留言:

  1. 美國地方大,空間感好舒服。 這餐廳食物好似好好,又有風景睇。

    回覆刪除
  2. 賣甩仔仔爸, 自己去 happy haha
    d 菇菇好得意, 我以前行山都會留意吓有冇菇菇睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢要留係屋企湊仔湊孫,邊度都無得去,我都覺得啲菇菇好得意

      刪除
  3. 出外旅遊散散心,真係一件樂事呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得連幾日假,襯天氣仲好可以去玩,入冬就算有幾日長假,都唔想週圍去

      刪除
  4. 阿姐種嘅Berry顏色好特別喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係街都唔見有呢種色賣,而且仲好甜

      刪除
  5. 遲多d再去d樹葉紅晒一定仲靚!
    阿姐d berry好特別,用種子種定係買苗種㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇唔到今年既紅葉,因為……我下個月就會返香港
      佢係買現成盆栽種的

      刪除