2018年9月16日 星期日

上州之旅(下)

我哋行咗一陣行山徑就走人,因為要趕住去踩路軌單車,約咗6點鐘

係由一個荒癈火車站建成 


仲放咗啲舊火車係度,不過唔可以上去參觀




我哋就係踩呢啲單車,上次去韓國怕攰無踩路軌單車,今次一定要踏


仲未夠鐘,係接待處見到呢隻狗,佢好nice,好得意


上車前先要聽一輪講解,我同阿姐、男友仔坐一部四人車,男友仔坐後面,其實多數都係男友仔踩,所以我多數都係“係咁依”踩吓,哈哈



沿途仲需要過馬路,啲工作人員會先去放低個欄,我哋至可以過馬路
 

路經旁邊有一條河流


 

 去到盡頭,我哋需要返轉頭再踩返去車站,原來係咁樣,將啲單車調頭
 

玩完都開始天黑了,我哋趕去食日本餐









食飽之後,我哋就去酒店check in,第二朝起身係酒店食完早餐,就出發去Lake George





有遊覽船可以遊湖


有人玩水上降落傘


頭尾都各有一個沙灘






行咗一圈,我哋去搵嘢食兼行禮品店,啲後生都係鍾意食吓零食,食吓雪糕呀,冰呀咁



最後我哋買咗個Pizza頂肚


行咗一輪,行返去沙灘,男友仔又攞架航拍機出


等男友仔玩完,我哋又出發去另一個景點,又係某一條橋






橋頭呢邊,以前係軍事遺址




見就快天黑,我哋就急住上路,因為呢度附近都幾偏僻,公路完全都無街燈,駕車要好小心

出番去時間已經唔早,除咗西餐,其他餐多數已經關門,所以我哋去咗食The Cheesecake Factory


好好情調咁喎


啲麵包可以refill






呢個係我點泰式飯,妖,啲飯都唔熱,我覺得一啲都唔好食,我都只係食咗少少




間嘢最出名就係Cheese Cake,阿姐同表妹每人order 一件返酒店先至食


第二朝又係酒店食完早餐,就出發返歸,因為姑仔要車表妹返大學宿舍,阿姐同男友仔就會先去outlet行陣先至返屋企,而仔仔爸就去Queen某一點接番我返屋企


14 則留言:

  1. 間車調頭條片睇唔到 T-T
    我鐘意呢類悠閒旅程, 唔需要趕頭趕命

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該晒妳話我知,依家應該睇得到
      有啲地方都想去,例如睇瀑布,但無時間去咪算囉,都唔想趕到去又只可以係咁依睇吓

      刪除
  2. 我去韓國都冇踩過 Rail bike hehe
    得閒嚟個短程 hea 遊, 幫自己充吓電, 真開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 每年都係得呢幾日可以去玩吓,就算冬天有長假,咁凍都唔想週圍去

      刪除
  3. Cheesecake Factory香港仲排緊隊!

    回覆刪除
  4. 呢種單車有無限速架?美國地方大, 點行都舒服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無架,不過每次出車都係每部車要隔一段距離,再出另一部車,如果見前面部車太近距離,咪唔好再踩咁快囉

      刪除
  5. 去到餐廳食物唔熱真係好鬼忟,我多數都懶得反映,廢事啲侍應“叮”返熱碟食物比我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到咁差囉,咁我都無投訴,食唔落咪唔食囉

      刪除