2018年9月22日 星期六

Feast of San Gennaro

每年放完暑假開咗學無耐,就係意大利人慶祝San Gennaro Festival,因為唐人街有條小意大利街,我曾經都介紹過,每年呢個節日都會係呢度舉行,會封街擺Fare,為期兩個星期

小意大利街就係我公司附近,所以我有時食完Lunch、放工後我都會過去行吓



有機動遊戲同攤位遊戲比大人同小朋友玩






仲有好鬼多美食攤檔






旁邊啲意大利餐廳會乘機擴充啲坐位係出面做多啲生意



見到有好多檔賣意大利雪糕、意大利甜點




除咗玩同食之外,都有其他檔攤,賣唔同






可惜只開到呢個星期日,下個星期阿姐至返,唔係可以同阿姐去行吓,食吓啲意大利小食



12 則留言:

  1. 擺2星期檔好好呢!我地呢邊啲街頭節只得一個週末貨仔咋!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 都真係幾多嘢食,可惜得我一個,我又唔會買黎食囉,多幾個人就可以買黎齊齊share,樣樣都可以試吓

      刪除
  3. 好熱鬧好中意行呢種檔口仔, 嘩個摩天輪真係坐得架?定係裝飾

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意行吓睇吓,個摩天輪真係坐得架

      刪除
  4. 回覆
    1. weekend 嗰陣真係好熱鬧,可惜無人陪我行,我都想試啲小食

      刪除
  5. 我見到個袋寫住 crazy cat lady, 好想要 ^^

    回覆刪除