2018年10月2日 星期二

預祝生日飯

我今年生日係星期一,所以阿姐同男友仔就weekend 返,早啲同我慶祝,平時阿姐多數星期五一放工就返,但今次佢話唔想咁趕,話星期六瞓醒至返,咁我就約佢哋去St. Mark 食個 lunch

又係去嗰間食泰國餐,因為嗰度Lunch set 好抵食




食完lunch 就返屋企,Chewy 當時係我張床上,佢都肯比佢阿娘摸,但都有啲想走,之後阿姐上網幫我搞啲嘢,奇哥要坐阿姐大髀呢,阿姐話奇哥仔真係好乖,話佢兩個女都唔會坐大髀


而Marble 仔就走去黐住男友仔


我哋餵好晒班貓地就出發去食飯,原本話去食法國餐,但間餐廳好細間,一定要訂位至有得食,因為我哋無訂位,所以我哋去度無得食,最後去咗St. Mark 食日本嘢








最主要就想試呢度




呢餐一啲都唔貴,都食到好飽

返到屋企,諗住朝早我同仔仔爸一定會比較早起身,唔想嘈到阿姐佢哋瞓覺,所以今次我哋讓咗我哋間房張大床比阿姐同男友仔,我同仔仔爸就瞓廳 

一推張床褥出去,奇哥仔就霸實


Marble 仔一見阿姐上咗床,又去黐實


天師仔唔抵得又黐埋一份



奇哥仔又八卦


最後奇哥仔又走埋上床,瞓番佢自己個位



男友仔入房見到,應該都覺得自己無位瞓😆😆😆


最後男友仔唔介意同奇哥仔陪佢瞓,Marble 仔就去廳同我哋瞓



第二朝,我哋收好張床褥,出門口去飲茶前,又見到Marble 仔返番入房瞓
 

男友仔真係好鍾意飲茶食點心,佢仲鍾意食煎堆,仲有食咗蝦腸同义燒包



飲完茶,阿姐話去唐人超市買零食,買完男友仔又話要食雪糕,最後去咗食冰


廿四孝老豆仔仔爸,就幫個女買定啲糧餉比阿姐返屋企慢慢食,有糉、有臘腸,都係男友仔鍾意食的

買齊嘢,我哋都叫阿姐早啲返屋企,我驚佢餓親我嗰兩粒孫女呢

臨走前,阿姐去黐吓個女,Chewy 一比佢阿姐黐完就走

尋日我正日生日,仔仔爸買咗兩隻龍蝦返,泡制蒜蓉焗龍蝦




隻為食Charco 仔嗅到龍蝦味,就唔肯走,原本仔仔爸話唔比佢食,因為有調味,但最後都係佢話比啲龍蝦鉗肉,沖沖水比佢食,真係慈父多敗兒


為咗食肯比手



阿仔你仲未食夠嗎﹖


今年我生日,阿姐買咗個名牌手袋比我,嘩,好靚,我都有啲唔捨得用






14 則留言:

  1. Happy birthday Ruby!! 祝妳生日願望全都成真!

    你地真係好好嘅父母,鍚自己寶貝女同時又愛屋及烏!

    又,我覺得日本菜應該更啱妳胃口喎。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,都無計啦,自己個女鍾意既人,點都一齊錫,雖然溝通唔到,哈哈
      東南亞菜自己去食都得,如果要食西餐,都係要跟阿姐去至有得食,因為唔識落order呢

      刪除
  2. 祝仔仔媽青春常駐,身體健康 😙
    Charco仔食龍蝦食到津津有味 😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳,Charco仔最愛食蝦、蟹,仲要唔新鮮唔食

      刪除
  3. 生日快樂!
    阿姐男友都好有心呢
    仔仔爸都係心軟, 廿四孝老豆

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢成日話唔比佢食,最後咪又係比

      刪除
  4. 女大女世界
    咁多年來睇住佢讀書, 拍拖
    好快你就做婆婆湊孫了

    回覆刪除
    回覆
    1. 湊人仔孫,咪搞我,我唔鍾意湊小朋友

      刪除
  5. 生日快樂呀! 女女好乖,老公又錫你,D孫,仔呀,又生性。

    回覆刪除
  6. 仔仔媽生日快樂呀!😘希望你身體健康,阿姐同貓地都孝孝順順!!
    仔仔爸好勁識得處理龍蝦,阿姐送嘅貓袋好好好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,仔仔爸係家中大廚,佢一定舞得掂啲龍蝦
      個袋唔只靚,仲勁抵

      刪除