2018年10月5日 星期五

探貓貓

都差啲唔記得咗,上個月去我姑仔屋企探過Bubble囡同Nicole仔

事原係仔仔爸部車間車廠,一直出信要求換有問題Airbag,所以仔仔爸就約咗某星期六去整,仲約咗間車廠係我姑仔屋企附近

嗰日放低部車,要兩個鐘後再返去攞車,所以call咗阿姐表弟仔接我哋

見到車廠對面,放咗架戰機





一於影低send 比阿姐男友仔睇,因為佢好鍾意飛機,佢係飛機引擎工程師

因為我肚餓,所以先去韓國超市裡面個food court 食啲嘢先






食飽行咗一陣,旁邊有化粧品專櫃,個貓粉餅好得意


跟住表弟仔就車咗我哋去佢屋企

一入屋就見到Bubble,但佢望吓我哋唔對路就即刻匿埋係電視櫃後面

之後佢仲靜雞雞走番佢爹娘房個床下底度


見到Nicole仔,但我哋一行埋去,佢就避開



要用乾糧、零食至引到佢埋身









後來裝到Bubble 走咗入表弟仔間房


之後連Nicole仔都走番落樓下佢爺爺嫲嫲度



之後兩貓都無再出現過,車廠嗰邊打電話話可以攞車,我哋就走了,我仲係姑仔屋前見到有隻黑貓行過,我姑仔都話見過呢隻黑貓幾次,唔知係流浪貓定係人家放養貓呢



10 則留言: