2018年12月5日 星期三

香港遊

係香港玩咗個幾月,都返咗成個禮拜,調節番好啲時差,又終於都肯郁開始寫Blog喇,哈哈

臨飛的時候,有貓唔比阿娘走呢😆😆


我搭下午機,朝早先同仔仔爸去茶餐廳食過早餐先


竟然有五香肉丁,咁就先食,返香港就唔駛急住去食五香肉丁了

中午就出發去機塲


頂咗十幾個鐘,終於返到香港,又攰又餓,依然係坐國泰航空,舊年時已發現,國泰長途機由三餐縮成兩餐,話時話吖,啲飛機餐都食唔飽人,就算可以叫杯麵食,啲杯麵又唔好食,自己係架飛機度又瞓唔到,而且坐旁邊個男人身上又發出陣陣怪味,呢程機真係好難頂😣😣😣

三家姐、細妹、姨甥孫接我機,今次都係住係大窩口三家姐屋企

一放低行李,三家姐帶我去荃灣食泰國菜








一食飽就嗱嗱臨返去沖涼瞓覺



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 係個幾月咋,幾個月,啲仔啲孫實唔認得我啦

      刪除
  2. Welcome back!! 原來坐CX由NY飛香港以前有3餐食架,呢度好似一向係兩餐加杯麵咋。坐十幾個鐘真係好辛苦,仲要隔離坐着個盛放怪味嘅就更難頂,好在返到香港即刻有家人陪,其他嘅都唔緊要啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實搭一程十幾個鐘真係好辛苦,不過可以見啲屋企人都係值得的

      刪除
  3. 唔怪得唔見你一排啦
    我每次坐飛機都係眼光光架

    回覆刪除
  4. 搭國泰一定要自己帶野食,我通常買韓國飯圈或者日式飯糰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會帶定一包餅,試過買定盒老婆餅上機食,哈哈

      刪除