2018年12月7日 星期五

健障行

瞓醒一覺,三家姐話同我去梨木樹飲茶,話有間酒家有懷舊點心食喎,咁就同姨甥帶埋姨甥孫去試吓


不過都好似唔係好覺有咩懷舊點心食




食完之後返屋企,就hea足全日,休養生息

到第三日,晨早4點幾就瞓醒瞓唔番,係床度磨到7點,其他人都未起身,自己就走落街去茶餐廳食早餐


食完返上樓,等其他人起身,又陪佢哋去再食過早餐





呢日係我姨甥仔間公司贊助一個慈善活動,我姨甥仔有份做義工參加,見係青衣咁近,我同三家姐帶埋姨甥孫又跟埋去行吓


先集合,姨甥仔要等埋公司其他啲義工,我係海旁邊見到有人用麵包餵魚,都好多魚仔喎



有攤位遊戲玩




好快就行完,算係完成任務,之後我哋係碼頭附近間舖頭仔食日本嘢






食飽就返去,我又開始不敵睡魔來襲,又要瞓覺😴😴


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 已經特登坐夜晚返到的機,可以食啲嘢就瞓,兼且又瞓唔慣張床

      刪除
  2. 蒸粉卷已經好少可以在酒樓食到喇,依家的茶樓賣的點心,都好新潮架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實點心我都係食黎食去都係嗰幾樣

      刪除
  3. 有時我覺得,喺北美較舊式酒樓食到嘅點心仲懷舊⋯⋯或者係未進化。;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲老師傅移晒去美加,所以仲有懷舊點心食,香港嗰啲師傅退晒休,無人承傳

      刪除
  4. 妳好快就會適應番,而且仲好投入添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能點都唔係自己張床,都唔係好慣

      刪除
  5. 回覆
    1. 試過佢哋既燥肉飯,真係麻麻,但叉燒蛋飯,啲叉燒又ok得喎

      刪除