2018年12月26日 星期三

澳門行 — Day 1

姨甥女係永安旅遊搵到去澳門優惠套票好抵玩,所以決定去玩兩日,今次我叫埋我二家姐一齊去,除咗同二家姐去過啲香港一日遊之外,我真係未試過同二家姐去旅行,因為我二家姐係啲唔搭得飛機、唔搭得船嗰人,可能二家姐都覺得未同我去過玩,俾面同埋我哋一齊去,而且佢話佢上次去澳門,已經係佢個大女18歲嗰陣,可想而知佢都真係好多年無去過澳門

呢日我哋搭早船,所以要一早起身去信德碼頭,先食番個早餐,等埋二家姐到,齊人就上船

二家姐真係唔搭得船,我哋坐金光飛航,我覺得好隠定,一啲都唔拋,但佢都嘔咗一次,今次係去氹仔嗰邊個新碼頭落船


我哋係搭碼頭坐賭場、酒店啲Shuttle Bus 去新濠影滙酒店



因為咁早未有房攞,所以先放低行李寄存,套票包咗酒店個摩天輪,所以先去坐,好彩o靚妹還差一個禮拜至夠兩歲,仲可以免費坐








套票又包咗兩個百老匯大街食肆餐卷,我哋又再搭Shuttle Bus 去百老匯大街





啲餐卷只可以去指定餐廳同食指定餐點,我自己用咗一張餐卷食咗呢個套餐,而佢哋就走咗去食馬拉嘢


仲有一張餐卷就換咗呢個酸辣粉,咁就每人食少少,唔好嘥咗張餐卷


食飽就坐Shuttle Bus 返酒店攞房,啲房好正呀




另一間房仲面向澳門巴黎人個艾菲爾鐵塔


個套票仲包咗兩張4D「蝙蝠俠夜行飛馳」,最後決定我同細妹兩個去玩,真心覺得好刺激





玩完返上房join 番佢哋,就過隔離澳門巴黎人度行吓










個套票都包咗上艾菲爾鐵塔上平台門票


個塔啲燈會隨住音樂轉顏色,好靚o架





個「咸蛋黃」都好靚


之後我哋去官也街搵食,我哋去咗食水蟹粥,都唔係好肚餓,所以只係叫咗少少嘢食






我哋去莫義記買埋木糠蛋糕、大菜糕至返酒店沖涼瞓覺


6 則留言:

  1. 澳門依家感覺好假
    咩都clone的
    一舊舊堆砌而成
    失去往日歐洲小鎮的韻味
    所有嘢都是$$$$$$$$

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪好似香港咁囉,啲嘢又係越黎越貴

      刪除
  2. 上次去澳門, D野真係貴左好多

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 明知所有新嘢一開始會笠笠亂,都唔會即刻去試,過多幾年,樣樣隠定晒再試坐珠澳大橋去

      刪除