2018年12月23日 星期日

太平館

今次返香港,雖然唔駛我成日幫手湊o靚妹,但我都無點約啲貓友,因為都係唔想打攪人哋,所以就算我無街去,多數都係留係屋企陪住姨甥女同個o靚妹

有時無街去,三條友,由其我姨甥女同個o靚妹,好多時都係瞓到10點、11點至肯起身,至去食過早加午餐,又再返上樓hea 過,有時又等埋三家姐收工返先去食過下午茶


我個姨甥孫女差唔多兩歲,但係就仲唔肯講嘢,所以我姨甥女幫佢申請咗啲免費課程,有感統訓練、語言治療,有時佢哋要去上堂,我都會陪埋去,上堂地點都好近,就係附近石圍角村



呢日中午上完堂,就call醒我個妹(佢通常一放假嗰日前一晚一定會上過夜),一齊搭地鐵去旺角,先去金華冰廳食個馳名菠蘿油



之後去金都商塲搵細妹個friend 間舖頭,R“電視框”買啲嘢😆😆

話說某日我話好想食梳乎厘,咁姨甥女話以前出名食梳乎厘就係太平館,咁原來我哋無人食過呢間老字號,所以決定呢晚去食,我哋買完嘢就行去佐敦,已經約埋三家姐、姨甥放工係太平館門口等




啲嘢食都ok 好味







個梳乎厘到我哋食埋甜品至上,但我覺得唔好食,之前都聽人講話太平館啲嘢差咗,不過估唔到個招牌菜咁差


返香港期間,仔仔爸時不時都會send 啲貓相過我睇

send呢兩張係想我妒忌嗎







阿姐都會send 兩粒孫啲相比我睇



阿姐話有兩日同男友仔去玩,行街買咗啲戰利品,其中有我兩粒孫份









15 則留言:

  1. 我細個時太平館真係好得
    老師傅退哂休之後.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 硬係覺得小時候啲嘢最好食,依家食唔番啲味道

      刪除
  2. 我隻黑啤又係鍾意坐魚缸頂 😐
    阿姐ge戰利品 😘👍

    回覆刪除
  3. 而家HK好多野食都差左咁

    回覆刪除
  4. 祝你們一家聖誕及新年快樂!

    太平館的梳乎厘幾好,不過其他的豉油西餐就一般,不過服務好,坐得舒服。


    回覆刪除
    回覆
    1. 個梳乎厘得頂嗰浸食得,裡面唔好食

      刪除
  5. Merry Christmas 先😁
    你返咗 HK,貓哋當然痴爸爸,你返到去就痴返你啦😂

    回覆刪除
  6. 中環太平館質素應該好D!

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次返香港要問定妳邊度既梳乎厘最好食

      刪除