2018年12月17日 星期一

大澳

其實今次返香港,姨甥女之前整親隻手,所以佢家陣放緊假,所以我都唔駛點幫佢湊女,所以我可以隨時約人去街,我有個兒時好朋友又提早退休,唔駛做,佢好樂意陪我週圍去,我好想再去大澳行吓,佢肯陪我去

嗰朝同埋三家姐去食個早餐


之後自己走去悅來坊樓下AEON 行吓


約咗好友中午去東涌,先食個Lunch 先




入到大澳,我要先行另一面







小時候,我爸爸有個同鄉兄弟住係呢度,暑假時,爸爸會帶我哋去呢位世叔伯屋企玩,有時仲會過一晚,所以好想重溫吓呢度,不過發覺好多嘢都唔同晒






 都唔認得係邊一間屋,又或者間屋已經成為癈墟


 
 



行番去巴士站嗰邊





主要目的都係去搵貓貓







記得2015年時,街市旁呢度,有好多貓,今次到,少咗好多貓了










呢隻問我攞嘢食













行完我哋就搭巴士返東涌,再轉地鐵去行葵涌廣塲


食咗少少小食,想食碗仔翅,但賣晒



後來至記得唔記得行埋舊大澳警署嗰邊,唯有下次返香港時再去過啦



10 則留言:

  1. 其實
    香港已經好爛
    金玉其外
    敗絮其中

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港啲嘢越黎越貴,呢幾次返香港都無特登買啲咩,主要都係食番香港啲地道嘢
      如果唔係仲有屋企人係度,我諗都無必要會返香港

      刪除
  2. 已經唔敢諗下次返HK時, HK會變成點啦
    上次搭MTR, 我都停一停, 睇下係邊度轉車

    回覆刪除
    回覆
    1. 係家好多條綫,真係要睇清楚,咁出發前我都會問定屋企人的

      刪除
  3. 我今年去大澳都係經呢邊入,我哋由東涌坐船入。

    回覆刪除
  4. 大澳又唔係好多遊人咁喎

    回覆刪除