2018年12月10日 星期一

阿姐陪阿娘

阿姐前日返陪我,我都成兩個月無見過阿姐,今次佢無預男友仔返,所以阿姐一收工就自己車返

返咗香港個幾月,一返到嚟,Chewy 都認得我把聲,都好快就唔怕我,但佢好耐無見佢阿娘,所以佢又驚驚,匿埋咗,阿姐知佢驚,都無特別去搞佢



第二朝,阿姐想食鼓油皇炒麵,所以去咗食粥,仲有阿姐鍾意食牛脷酥




阿姐話既然佢自己一個人返,佢話佢都好耐無見過契媽,又想同契哥傾吓計,所以一早已經約定契媽會去佢屋企

一入屋,比熱情Biscuits不停咁哄住



傾到下午,契媽話三大道新開咗間日本Market,有拉麵食,不如去行吓去食拉麵




個Market 比較細,所以唔算多嘢賣




旁邊有幾檔便食




買咗嘢食可以出外面坐,不過依家天氣咁凍,都唔會走出去食啦


其實呢度以前係工廠大廈,有衣廠,傢俬廠,因為呢啲工業息微,依家將呢幾楝大廈,打做成有藝術成份熱點,就類似香港“大館”、“PMQ元創方 ”、“JCCAC” 咁






其餘大樓都有食肆



後來我哋返去Market 嗰邊食拉麵





食完行多陣,臨走前去多次厠所,冬天4點幾5點就已經天黑,外面已經亮燈,又另有一番氣氛




 返到屋企,Chewy肯睬吓佢阿娘,比阿姐同佢梳毛


又肯返房上床陪玩






尋日瞓醒,Marble仔走去黐實阿姐,陪阿姐食麵包



下午阿姐陪我去買啲日用品,再同佢去食Lunch,阿姐埋單






阿姐臨走前,又黐吓貓地



每次阿姐返到屋企,都會send 張貓相比我,即係話佢已經返到屋企了



14 則留言:

  1. 阿姐乖乖,放假就返黎探阿娘!

    拉麵好正咁喎,你地都有幾個人,唔試多幾間餐廳,可以每間試少少都好嘛。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐點都要浦吓頭,唔驚佢阿娘我嬲嬲豬咩,哈哈
      我邊食到咁多嘢,其實個拉麵都唔錯食,份量唔多,契媽食完都話飽了,但我就覺得唔夠囉

      刪除
  2. 阿姐好乖女, 陪阿娘, 又陪貓地, 仔仔爸會唔會呷醋?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 其實得天師仔同Marble仔大隻,Charco仔、奇哥係正常身型,Chewy直頭係細細粒啦

      刪除
  4. E+唔可以成日見到阿姐, 貓哋實好掛住佢, 阿姐返到嚟, 實痴返夠本 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲貓肯黐實阿姐,阿姐都不知幾開心

      刪除