2018年12月13日 星期四

去玩貓

呢日又一早瞓醒自己走去食早餐,呢日唔食茶餐廳,去食豬紅魚片粥同炒麵


等埋三家姐、姨甥孫起身,跟埋三家姐去西灣河開工,因為有貓玩喔,我哋先到太安樓食車仔麵


一入屋就見到佢,我慢慢接近佢,所以無嚇親佢,佢都肯比我摸


呢隻唔怕人老貓,係房瞓緊覺


仲有隻超怕人肥貓,一聽見我哋就已經匿埋係按摩椅後面了,舊年跟三家姐開工,佢又係匿係呢度,但佢上次匿得好入,恨本都睇唔到佢個樣,今次佢匿得無咁埋,可以睇清楚佢個樣啦,佢有粒八婆廛架,好得意呀


再去摸摸白貓,佢其實好鍾意人摸


我嘗試伸手摸吓隻怕羞貓,原來佢好鍾意人摸架,但佢點都唔肯出,所以唯有辛苦啲,一直伸手入去摸佢


 之後黑白貓瞓醒就走出廳


睇吓個儍妹當自己係貓嗎,哈哈


我臨返紐約前,三家姐話呢隻老貓有腎病入咗醫院,唉,貓貓一有腎病就手尾好長,希望佢主人悉心打理佢,等佢可以舒服啲活多幾年



呢一朝好姊妹阿Pat 搵我食早餐,因為呢日要幫手睇住o靚妹,驚佢唔跟我,咪搵佢幫手一齊湊


等埋我姨甥仔出咗門,我同阿Pat 一齊帶咗o靚妹落樓下玩瀡滑梯,玩咗個幾鐘,返上樓氹佢瞓覺

三家姐返到嚟,我哋就一齊落樓下大快活食下午茶,我要食邪惡西多士,不過啲西多士無花生醬都係無咁好食


呢晚我哋去咗我阿姨屋企食飯,阿姨煲咗花膠湯我飲,仲有鮑魚仔食,一見到咁豐富住家飯,都唔記得影相o忝😜

另一朝,等埋三家姐一齊至去食早餐


而呢一晚,約咗另一個姨甥女(我四家姐個女)出食飯,佢住李鄭屋村,所以就佢係長沙灣食,我哋去咗尚點食上海嘢


姨甥女話佢大個女出做嘢,可以請阿姨食飯,真係乖女,之後我請番佢去食糖水


呢日三家姐要返工,姨甥女要去睇醫生,要幫手睇住個o靚妹,開Disney Channel俾佢睇,後來佢自己咁樣就瞓著咗😂😂


個o靚妹瞓咗,我摷我姨甥啲書出


等三家姐返,就落街食雲吞麵


之前嗰晚同姨甥女食完飯,第二晚又繼續約出食,今次叫埋我大家姐,因為我大家姐同我四家姐係一齊住的,呢晚都係就佢哋去長沙灣食,我哋去呢間度打邊爐


我哋都唔食得辣,叫咗藥膳清湯





隔離有間寵物店,啲貓B好得意呀








10 則留言:

  1. 件西多個樣好似纖咗體咁喎!XD

    返到香港好自然會見好多人同食好多,真係好happy!!

    又,bb貓超級可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 學我姨甥女話齋,啲大集團快餐店啲西多士一定炸好晒唔好食,要食一定要去茶餐廳,佢哋會即叫即炸,返到香港三家又唔多煮住家飯,所以成日都出去食,想唔肥都難,一見到啲貓又會掛住屋企嗰四隻仔同靚女孫女

      刪除
  2. 返黎梗係要食番夠本啦。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 諗起啲毛孩會老有大病,真係好心痛

      刪除