2017年7月16日 星期日

週圍影、搵嘢食

七月份開始,我公司搬咗去呢一個區,嗰區屬於貨倉區,週圍都係大型倉庫

每朝仔仔爸都會載我返工,其實佢依家返工都係喺嗰頭附近,佢發現我公司附近有啲大型塗鴉,尋日佢只返半日,o黎接我放工前,帶埋相機走去影相








之後佢就o黎接我收工,平時佢車聽中文電台,會介紹一啲紐約美食,比佢聽到一個話食Spaghetti Cones o既地方,都係位於近唐人街附近,所以一餵完貓就行去搵食

呢間餐廳開係啲唔多人行o既橫街,屬於小店





我哋無堂食,只叫外賣,點解? 因為呢度啲Spaghetti,只有外賣至會放係個cone 度,就係貪得意,所以就買外賣,攞住兩個cones,就行過附近個公園仔度食



上面嗰款係Salmon Sauteed in Creamy Vodka Sauce,熱辣辣好味,下面嗰款係Kale Pesto with Walnuts, Parmigiano, in Light Cream Sauce,呢個唔夠熱,好大陣菜苦味,我唔鍾意,另外叫咗個蟹肉薯蓉球,不過食唔出有蟹肉呢

係公園好想同人哋隻狗玩


之後由大馬路方向行返唐人街,平時呢度只會楂車經過,真係無用腳行過o黎,沿途原來有好多街頭塗鴉,仔仔爸即刻攝影師上身,拔出單反相機,甚至換上長鏡頭,搖身一變成為一名街頭攝影師


















沿途仲發現好多小店食肆


紐約o既舊式樓宇係無後樓梯,只有大門一個出口,所以窗外會有走火梯,發現呢楝大廈o既走火梯圍柵好靚、好有特式


後來轉入小意大利


其實小意大利就係正唐人街,佔咗三條大街,大多數都係意大利餐廳,當時覺得好多遊人,好旺好熱鬧






見到有間専賣聖誕飾物店,仲有好多精品,都好多嘢睇


 見啲餐廳仲有Live show 呢


週街都見有意大利雪糕賣

呢位攝影師一影相,就影唔停,比佢影到天黑了


其實住咗係唐人街十幾年,真係未試過呢個時間o黎小意大利度行,原來weekend 咁多人、咁多嘢睇

之後一過對面馬路就係唐人街,但當踏入唐人街,就同小意利無得比,好鬼靜,簡直係天淵之別






20 則留言:

  1. 仔仔爸好有情趣喎,放工同妳去拍拖行街街。:)

    又,返工放工都有人接送,好幸福呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢自己都唔想成日匿係屋企,我無街去都無所謂,我不嬲都話自己係“隠閉師奶”
      用汽油錢平過我搭車呱,都算順路啦,而且依家我返工比以前遠,以前行路返工都仲得呀

      刪除
  2. 拍拖返工, 拍拖放工, 拍拖去搵嘢食, SWEET... SWEET....
    D 壁畫好靚, 仔仔爸變身攝影師, 但可以欠咗個 MODEL 囉 HEHE

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然係日日一齊坐車,但我無嘢同佢講架,我唔多同佢講嘢
      我一泊埋啲畫度,咪會無晒美感囉,哈哈

      刪除
  3. D 街頭塗鴉好靚呀,好欣賞獅子塗鴉,真係好靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻獅子真係好靚,我仲鍾意柯德利夏萍嗰張

      刪除
  4. D街頭塗鴉好型, 一D都唔馬虎呀!
    估唔到仔仔爸都係龍友

    回覆刪除
    回覆
    1. 對單反相機係我大伯唔要比我的,我又無興趣用大機影相,佢咪Pat Pat痕攞o黎搞搞震

      刪除
  5. 你影果d graffiti 真係好靚好型,係咪d藝術家畫架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呢,應該大部份係啲青少年o既傑作

      刪除
  6. 我最鍾意加菲貓,我覺得那牆是最靚的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仔仔爸都話隻加菲貓好過癮,我就最鍾意獅子同柯德莉夏萍

      刪除
  7. Little Italy usually has summer fairs, 但超呃錢!

    回覆刪除
  8. 啲塗鴉畫得好靚呀)))))))

    回覆刪除