2017年7月6日 星期四

國慶煙花+貓寫真

前日係7月4日,美國國慶,今年都係繼續係我屋企附近嗰條East River 度放煙花,仔仔爸又攞住架單反相機,仲換埋長鏡,走上天台影煙花,乘機又練吓攝影











我反而覺得下面嗰兩張影得最靚




之後返到屋企,就搵貓地o黎做Model,影貓寫真

嘩,呢個係咩feel﹖好詭異唷🙀



五貓之中,最唔上鏡始終都係天師仔




都係靚女Chewy影相最上鏡










仔仔爸話奇奇都好上鏡



其實Marble仔都唔差喎









21 則留言:

  1. 黑貓最難影, 哈哈......唔係天師仔唔上鏡, 係仔仔爸功力未夠

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHHAAH 睇嚟仔仔爸要練多D先得喇

      刪除
    2. 但我覺得Charco仔唔難影囉
      仔仔爸佢都係玩玩吓,算把啦

      刪除
  2. 睇煙花D片, 好似少左D野, 原來係無左嘩嘩聲~~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲人去晒東河邊睇,天台可能無其他人,我唔知我都無上天台

      刪除
  3. 哈哈.........啲煙花咁似香港7.1嗰啲嘅?

    回覆刪除
  4. 煙花d聲有冇嚇親貓地呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實隔得好遠,我係屋企都聽唔到煙花聲,不過聽到有人放煙花,都唔算好大聲,啲貓聽到有少少好奇

      刪除
  5. lucky you, so close to the fireworks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,上天台就睇到,唔駛去東河邊同人迫

      刪除
  6. 煙花好靚。見到美國慶祝國慶,好開心,又有假放。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次無上天台睇,不過見仔仔爸影得啲煙花都算好靚

      刪除
  7. Chewy年紀等同o靚模嘛,當然最上鏡啦!:)

    回覆刪除
  8. 7月4日,美國國慶 <---嘻嘻,仲係巨龍生日啊 ^^ heehee
    黑色冇開燈果幾張,好嚇人啊....>0<""
    btw,我最喜歡Marble仔,肥肥的,好可愛。同堆佢好似好好攬、好溫暖咁呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我一定會記得巨龍生日了,肥貓睇落真係得意好多,但為咗佢健康,都唔敢比佢再肥,佢又真係幾好攬,但佢差在啲毛唔得柔軟順滑

      刪除