2017年7月23日 星期日

安全地帶

對Chewy o黎講,走廊始終係佢個安全地帶,佢大部份時間都會係走廊度




見佢咁鍾意係走廊呢個位置度,我放咗個貓兜比佢,佢又好鍾意喎




 

唔單只Chewy 鍾意,連天師仔都鍾意


見比天師舅父霸咗,想向我投訴嗎﹖





每次見佢舔肚仔毛都超無儀態





會自己同條貓抓柱玩


仲成日做攔路貓


我哋換咗新床褥,所以將走廊舊嗰張單人床褥丟咗,換上舊o既雙人床褥係走廊,張床褥高咗,佢都一樣會爬上床褥頂瞓





奇哥仔都好鍾意係床褥頂hea,尋晚半夜我仲見到佢同Chewy 一齊係床褥頂瞓覺o忝



每次佢驚o既時候,都係鍾意匿係床褥後面,做佢o既避難所




14 則留言:

  1. 原來Chewy鍾意喺走廊多過房,我仲以為喺房有多啲地方匿埋,感覺上安全啲添。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 一受驚佢可以即刻匿係床褥後面,反而係房無咁多地匿

      刪除
  2. Chewy 越大越靚女, 唔知佢有無掛住媽媽

    回覆刪除
  3. lam 肚毛真係好無儀態呢 , 咔咔咔

    回覆刪除
  4. 可以整間屋仔比佢地啊....貓鐘唔鐘意暱喺屋仔架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋未必鍾意o架,佢當床褥後面係貓隧道,已經好好玩

      刪除
  5. 係咪每隻貓都要有自己地頭架?所以chewy就揀定佢中意的位置?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以話係、又可以話唔係,佢哋有時都鍾意執吓位,一時好鍾意呢度、一時又會鍾意另一度

      刪除