2017年7月19日 星期三

阿姐掛住貓地

阿姐話好掛住貓地喎,阿姐會check住我出Blog o架,所以等我post 番啲相等佢回顧吓,兼睇住相解住啲相思之苦先

初初得Charco仔同天師仔時




最記得阿姐初初入咗大學,都未夠一個月,唔聲唔聲自己搭車返o黎屋企,比個suprise我哋,我諗貓地會諗係“驚嚇”多啲囉,一返o黎就捉住佢哋o黎狂錫,哈哈





2014年加入埋Marble仔






















再加埋奇哥仔


到今年加埋佢個寶貝女Chewy






阿姐睇完啲相一定會更加掛住佢哋啦

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

唔記得咗show off o忝,呢個袋係阿姐送比我o既母親節禮物,佢上次返o黎至記得攞比我,係咪好得意呢,起碼得意得o黎,又唔低B 😆😆😆



16 則留言:

  1. 嘻,個袋好QQ呀,黑色好似天師仔添 ^^

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我話鍾意呢款,阿姐就即刻order比我

      刪除
  3. 阿姐個樣咁多年都無變喎
    你應該好開心啦, 阿姐真係好錫你, 好乖女 👍🏽

    回覆刪除
    回覆
    1. 係初初入大學嗰年肥啲,之後就瘦番,我錫佢,佢咪錫番我囉,都算係乖啦

      刪除
  4. 生女真好,阿姐好sweet呀,會surprise你地又會買啱心水禮物俾妳。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不嬲都鍾意女,真係好彩第一個生o既就係女
      其實個袋我話鍾意,佢order 比我的

      刪除
  5. 個袋好靚呀, 孝順女, 抵鍚
    阿姐睇你個BLOG, 會唔會越睇越想返屋企架 HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 個袋我自己揀的,我都希望引到阿姐多啲自己一個返o黎

      刪除
  6. 個袋得意又不失LADY,好眼光!!

    回覆刪除
  7. 呀姐真有你心 , 份禮物超實用呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我話鍾意佢買比我的,而且我見都唔係好貴

      刪除