2018年8月19日 星期日

大老鼠出沒

還記得我以前舊公司外的貓貓嗎,仔仔爸一直都仲有去餵佢哋,而我都好耐都無去睇佢哋了,只係睇仔仔爸影佢哋啲相我睇














仔仔爸話早排見到隻黑貓,pat pat 位置有笪甩咗毛,啲毛色又變成咖色同好旱


不過近排見佢已經生番啲毛,而且啲色亦都黑番啲無咁啡旱


又發現有另一隻貓



其實我都幾掛住佢哋







前日仔仔爸要送貨到外州,所以嗰晚會夜收工,但佢收工後仍然兜去餵貓

佢返屋企後,比咗呢兩張相我睇



我一睇就話係老鼠 ,仔仔爸仲話係呀,一去到就已經見到佢,後來隻灰貓行埋個車轆旁位置,隻老鼠都唔走,灰貓見到佢都無反應,我話啲貓同隻老鼠已經係街坊好耐,所以都不以為以了,哈哈,睇張相都睇得出隻老鼠有成隻貓仔咁大隻,可想以知紐約啲老鼠係幾咁大隻




10 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁我又唔知喎,可能貓貓知未必夠隻大老鼠打,哈哈

      刪除
  2. 貓心聲:隻老鼠成隻貓咁大隻,打輸咪好冇面。XD

    回覆刪除
  3. 仔仔爸都好有愛❤️
    Tom 同 Jerry 識左咁耐, 分分鐘係好朋友

    回覆刪除