2019年11月20日 星期三

貓抓板殺手

上次講開我家貓地撐爆紙箱,Mango 仔愛咬紙皮,其實阿姐兩粒女,M & M 都好厲害,話說佢哋入門無耐,阿姐買咗間紙皮屋比佢哋,佢哋都好鍾意





仲會爭嚟玩


紙皮屋裡面仲有塊貓抓板,但佢兩個都係貓抓板殺手,佢哋鍾意咬爛佢







再加上佢哋玩得太粗魯,所以間紙皮屋都好快比佢哋摧毁了




買咗新貓抓板,Mittens 續繼咬


都係Macy 乖,唔會咬,仲保護佢






所以見到貓抓板做特價,都要入定多啲貨至得






12 則留言:

  1. Macy: 妳做乜咁肉緊咬鬼爛哂啲板呀?
    Mitten: 我整咗水晶甲唔想刮花,所以咪咬囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好難同佢哋剪指甲架,可能學妳話齋,Mittens唔想整鈍啲指甲,哈哈

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢哋係毛小孩,對我哋嚟講,佢哋年紀幾大都係小朋友咁

      刪除
  3. 我之前買d紙皮屋又係好快被ko,於是我買咗間全間超厚瓦通,咬同爪都無咩爛,最後被遺棄咗!我唸佢哋係享受破壞佢嘅快感😞

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得Mango 仔一無聊就咬紙皮,學妳話齋都係鍾意享受破壞嘅快感

      刪除