2019年11月7日 星期四

毛毡出動

今年十月一到,天氣就開始漸漸轉涼,我又怕凍,平時要係廳睇電視,所以毛毡要出動了

毛毡一出,貓地都愛黐到實








有咗呢張毛毡,個個連張梳化墊都唔要




每次毛毡一冚上身,貓地就會黐到實



平時天師仔點會坐我大髀吖,佢只係想黐住張毛毡咋


 連Marble 仔都係咁


Mango 仔鍾意係張毛毡度搓手手


最可愛都係Mango 仔,每次係梳化坐,佢會肯乖乖比我摸,Mango 仔條尾最尾個節啲毛色比較淺,我每摸佢一下,佢就搖吓條尾,我成日覺得佢條尾似響尾蛇,哈哈





依家我每日係廳睇電視,都有貓輪流黐住我,陪我睇電視






天師仔想爭位坐



比天師仔爭到阿娘個大髀位,Mango 仔成日去玩天師仔條尾


就算天師仔唔爭大髀位,都唔介意迫埋Mango 仔一齊,點都要佔張毛毡一席位


某日阿姐send 相比我,話S'mores 主動黐住佢老豆,真係冧屎男仔友


之後又去黐住阿娘



上個星期阿姐已經係屋企打邊爐


其實天氣凍都幾好,又有藉口打邊爐,最重要係貓地又會黐到實,正



10 則留言: