2019年11月28日 星期四

特別姿勢

我家五貓,剪指甲時都係將貓抱上大髀,貓背靠住人身,貓肚腩向外咁剪,但同Mango 仔剪指甲用呢個姿勢就比較難剪

所以Mango 仔要用特別姿勢至容易剪得到



其實剪剪吓,佢都已經無點再掙扎,算好乖了




已經剪完,乘機再抽吓水先


比起我姑仔的Angie、Bobby,Mango 仔已經唔算難搞


16 則留言:

  1. 仔仔爸係修甲專家,如果佢肯拋個身出黎做,一定大把貓奴爭住mark佢鐘啫,嘻嘻!

    Happy Thanksgiving!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我姑仔好想佢多啲去佢屋企幫佢啲貓剪甲,但佢又住得遠喎

      刪除
  2. 可能佢仲未習慣俾人剪指甲

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢本身都唔鍾意人摸,點會鍾意比人剪指甲,不過佢其實已經好好,唔算太難搞

      刪除
  3. 係呀!有d真係剪唔到,我家姐隻肥要去寵物店比錢人剪

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐嗰兩隻M & M都好難剪,剪唔到指甲真係好難搞,成日比佢哋抓損

      刪除
  4. 有5隻可以好似人仔咁樣坐住剪,就算mango都只係掙扎好幸福啊!我到而家都係要吼瞓覺或者食嘢時剪, 仲未必一次過可剪晒手腳tim!隨時尖牙侍候!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐隻Mittens 又係好難剪,所以阿姐都好少同佢剪指甲,我去親佢屋企都會比佢抓親

      刪除
  5. 回覆
    1. 如果只要唔係太大掙扎都唔算難剪的

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實我覺得咁既姿勢,貓地應該好易走甩,但反而咁樣,Mango 仔至會就範

      刪除
  7. 仔仔爸係專業貓貓修甲師 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔理貓地幾咁掙扎、幾咁惡死,都要剪到為止

      刪除