2020年4月25日 星期六

派信遇到貓

記得我講過我姑爺仔係一個信差,係Long Island 派信,由佢初初開始派信,佢已經成日遇到貓

呢隻係放養貓,唔怕生,敢走上佢架郵車度玩











後來佢分派去另一區派信,途中都會遇到啲放養貓









又或者係流浪貓,啲流浪貓都算好好,好多好心人餵佢哋,整竇比佢哋瞓





就係咁樣,姑爺仔就遇上咗Nicole 仔




之後再遇上Bobby & Angie



睇吓佢哋依家又肥又靚




加埋Bubble,開心一家


其實我姑仔間屋,地下嗰層一直都係租比人住,最初期租比兩姊妹,佢哋養咗三隻鬆師狗,三隻鬆師狗個名都好得意,記得其中兩隻個名,一隻叫“華Dee”,一隻叫“邊個”,三隻狗都係怕羞仔,後來主人帶埋佢哋返香港


之後都曾經租過比有養貓租客






依家個租客,係我姑爺仔個同事,之前Minnie 就係呢個同事執番嚟

今日我姑爺仔係Facebook post,發現流浪貓生咗竇貓仔,話街上又多幾隻流浪貓了,唉


祈禱希望有好心人可以幫吓呢竇貓啦



14 則留言:

  1. 你姑爺好幸福成周圍都成日比貓包圍!當然比佢收編嘅仲幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日遇到貓都幾開心架,如果有能力都想幫多啲貓

      刪除
  2. 舊住客無因為返香港棄養, 讚~~

    回覆刪除
  3. Angie係咪喺妳屋企渡假過一排嗰隻呀?

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,希望有好心人收養佢哋啦,幫貓媽媽絶埋育,又唔駛佢哋成為流浪貓

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實啲放養貓都會有危險,一樣擔心

      刪除