2020年4月4日 星期六

摸摸Macy

阿姐話Macy 好得意,如果R 中佢某個穴位,佢會伸脷
 
 



仲會舔人


但唔比人摸佢個肥肚肚

 
Macy 妳又想要人摸摸嗎﹖


 



19 則留言:

  1. Macy個樣好乖,ee都好想摸下佢呀!

    回覆刪除
  2. 中穴位伸脷係條件反射

    回覆刪除
  3. Macy 好靚女
    我少爺都唔俾人摸肚架

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個樣好純品,好得人鍾意
      邊度都摸得嗰啲貓最得人錫

      刪除
  4. 好可愛好靚女!!好多貓R PATPAT都係咁,我DING都係好cute!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. Marble仔都會,但我覺得個穴位唔係成日都R 得中

      刪除
  5. 最鍾意呢種圓頭肥貓,錫錫 xDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢啲顏色又特別啲,所以佢同Mittens 比,大部份啲人都鍾意佢多啲

      刪除
  6. 有d貓極中意摸,肥金會抓我隻手要求摸,而且大肚腩都無問題,真係好令我懷念!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意人摸既貓就特別得人鍾意,好似我家Mango 仔咁唔比人摸咁衰,仲要咬人

      刪除