2020年3月30日 星期一

我家Minnie

Minnie 嚟咗我家已經三個多月,佢平時作息都好固定,好多時我朝早起身,行出廳多數見佢係個窗台度睇雀仔


同哥哥姐姐一齊捕雀雀



初初係廚房等食早餐時,都會去搞啲哥哥


不過依家無喇,佢會好乖坐係兜前等食,仲有佢只習慣食呢兜,裡面無晒貓糧,佢會坐係個兜前面度等,真係等唔到,至會食其他啲兜,其實佢都幾大食,啱啱食完濕糧就即刻要食乾糧



之後佢會去廳個長籃度一邊昅住窗外有無雀仔兼瞓覺





會自己搵嘢玩





鍾意坐電腦椅,學奇哥鍾意坐係電腦椅背上




有時又鍾意嚟黐住我



 


其實佢好鬼百厭,跳上神枱,比大姑媽見到實鬧屎



 

下午佢會鍾意返另外間房張電腦椅度瞓



又爛玩



又鍾意撩啲哥哥玩

 
我係廚房洗菜,佢又會嚟搞住晒


又成日偷菜食




佢都唔太抗拒梳毛


成日係厠所搞搞震


夜晚又鍾意係厠所塊布度瞓覺,通常都會抱番佢入另外嗰間房張電腦椅度瞓




當我哋沖完涼,佢依家好鍾意跳上窗台飲啲花洒水



仲會係度等人沖完涼,等人一推開塊浴簾就跳上去飲


其實我覺得佢條尾好長


佢絶育幾日後發現佢個傷口裡面腫咗一舊,打咗電話去問,話應該係佢太活潑,成日紥紥跳,搞到有啲氣走咗入去,好彩大約一個星期就消退咗,真係比佢嚇屎


16 則留言:

  1. 佢同哥哥玩好似練緊詠春黐手,哈哈!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. Chewy 唔鍾意佢,因為初初Minnie 成日追佢,依家Chewy 會追番佢轉頭呢

      刪除
  3. 個傷口埋得幾好喎!小朋友活潑好動仲好玩!你張鄧戰績好彪炳!我ding老咗皇恩浩蕩老咗唔再咬傢俬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身個傷口都好細好靚,佢實在太佻皮
      嗰張凳每隻貓都有份抓,係佢哋將張凳變成一張藝術品,哈哈

      刪除
  4. 吓!!!有氣入左肚仔?唔知真係好驚呀!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢食得、玩得、週圍跑、週圍跳,只係肚咁樣,真係唔知咩事,比佢嚇親呢

      刪除