2020年3月23日 星期一

貓隊道

多年前返香港,貓友送過一條貓隊道比我,但貓地都係新屎坑,玩一陣就無興趣




最後我收起咗,到阿姐養咗M & M 時,俾咗佢哋玩









之前我問阿姐S & S 有無玩個貓隧道,佢話個貓隧道已經爛咗了,咁貓地肯玩,都算無浪費啦




14 則留言:

  1. 主子心意有時真係好難捉摸,可能俾著奇哥丶Mango又會玩得好開心都唔定,好在最後又有孫女啱玩。:)

    回覆刪除
  2. 佢地好飄忽
    一時一樣
    今日話呢隻罐頭好味道
    下次再買無人食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢哋啲喜好同口味真係一陣陣

      刪除
  3. 我之前舊屋都有條貓隧道只用作瞓覺用, 搬咗屋直頭一次都唔入, 真係好難捉摸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一見貓唔用我即刻收起,費事阻地方

      刪除
  4. 佢地一時一樣, 玩兩玩就唔玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時又收埋一排再攞出嚟比佢哋再新屎坑多次,哈哈

      刪除
  5. 我屋企條尼龍質地比較長,係冬天至玩,夏天唔會入去~

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 咁一定有貓會玩的,如果比著依家,Minnie同Mango 應該會玩到癲

      刪除