2020年3月3日 星期二

加持

阿姐好多時買咗六合彩返屋企,都會攞張六合彩票比佢啲囡囡加持








尋日係仔仔爸生日,我哋無打算出街食,所以我買咗個蛋糕返屋企同佢慶祝,買完蛋糕返屋企時遇到呢兩隻貓係埋一齊



平時仔仔爸都有買開六合彩,尋日佢生日,佢又特登去買六合彩,咁我就攞佢啲六合彩票,去搵貓地幫佢加持














希望佢哋做到運財貓貓啦,嘻嘻



14 則留言:

  1. 等我都學下買張六合彩俾貓頭加持先

    回覆刪除
  2. Good idea!! 而且一定好過揾龍珠加持!

    祝仔仔爸身體健康,心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 龍珠好難搵喎,家中貓地就好就手,哈哈
      多謝

      刪除
  3. 初時我以為俾一叠佢地揀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 仔仔爸都試過寫啲number 俾貓地抽,哈哈

      刪除
  4. 祝仔仔爸:生日快樂!身體健康!心想事成!

    回覆刪除
  5. 祝仔仔爸生日快樂中大獎!!!

    回覆刪除
  6. 仔仔爸生日快樂祝身體健康!btw阿姐勁過李居明haha~

    回覆刪除