2020年3月19日 星期四

Minnie絶育了(下)

之後放番Minnie 出嚟,點知奇奇同Mango 仔先後自己走入個籠裡面,就算困住佢哋,佢哋都好似無有怕








後來仔仔爸用個舊護膝剪開,套上佢條頸度,雖然都係唔舒服,但比起頭罩,又唔太緊,佢都好快接受,佢即刻走去食嘢




Chewy 又入房八吓Minnie


阿姐話依家佢個髮色同Mango 仔好襯



做完手術好嗲呢,個傷口都好細



隠陣起見,呢晚佢都要困房,呢晚阿姐返房陪佢瞓,第二朝我起身打開阿姐房門,見佢瞓咗係貓床,個樣似未瞓醒



我比佢出廳食早餐


佢有傷口都要跳上個廚櫃頂,真係擔心屎


見到膠袋又要玩一餐


Chewy 去搵佢阿娘


我哋出去食早餐,去咗呢間舊年年尾開張,但一直都好多人排隊銀記腸粉店,依家呢個時勢,都預咗唔駛再排隊







食完早餐返屋企,阿姐幫我搞部電腦,見啲貓地都開始瞓晒覺






仔仔爸煮咗水餃大家一齊食,阿姐食完都差唔多要走,臨走前同貓地影相,猛影Mango 仔,send 比佢班fans 睇








阿姐返到屋企又send 相話我知,佢仲話Sundae 一聽到佢返嚟,即刻係樓上走落嚟


見Minnie 要捱呢一刀都好肉赤,不過當然為咗佢好啦,因為見佢發情個樣真係好辛苦,咁以後佢都唔駛再受發情之苦



10 則留言:

  1. Hello Mango!
    見到你咁方便就有好野食,真羨慕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家呢個時勢都盡量唔出去食,依家我買餸都一次過買多啲,唔駛成日出去

      刪除
  2. 以前養貓女做完手術真係特別嗲,勁痴我,氹到爆呀⋯⋯我!

    仔仔爸好有諗頭呀,諗到幫Minnie整舒服啲嘅頸箍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔肯用頭罩見佢又想舔傷口,都要諗辦法,不過佢好快就唔舔傷口,帶咗三日就幫佢除了

      刪除
  3. Ruby妳們一家要小心保重啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話啦,我依家一買餸就買定多啲係屋企,就唔駛日日出去

      刪除
  4. 個傷口真係細喎!做得好靚!喇叭真係唔方便食嘢,呢個幾喎!
    腸粉店響唐人街?

    回覆刪除
    回覆
    1. 傷口張相已經係二日後,傷口埋得好好,佢又無舔傷口,帶咗三日頸箍就無帶了
      間腸粉店就係正唐人街

      刪除
  5. 辛苦一時, 好過之後成日辛苦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,佢做完手術三日都已經好番好多,依家都唔見佢舔傷口

      刪除