2020年3月16日 星期一

Minnie絶育了(上)

話說上個月尾Minnie 開始發情,佢會舔自己私處,又會典來典去






之後開始蘿蘿孿,仲引到仲係年輕但已絶咗育嘅奇哥仔同Mango 仔做出啲不雅行為










所以一來要等佢停咗發情,再加上要遷就ASPCA 流動絶育車嘅時間 ,至可以帶Minnie 去絶育,直至上個星期阿姐特登返嚟帶Minnie 去絶育

見阿姐返嚟,我買定個榴槤返嚟同阿姐一齊食,Minnie 又八卦,不過佢好乖,只靜靜睇住無搞搞震


Charco 仔同奇奇一早上定床,打算陪阿姐瞓



連Mango 仔都上床搵阿姐



呢晚開始Minnie 要斷食糧水,所以要困房瞓,我一早set 定晒啲“架步”比Minnie,Mango 走入張貓床度,係想霸番張貓床嗎﹖


第二朝四點半就起身,仔仔爸沖定咖啡同整定三文治比我哋去等排隊時食,我已經放定個貓籠係房,我一打開個籠門,佢好乖自己走咗入去,應該係好奇至會咁乖走入籠,上咗車佢都只係間唔中喵一聲


我哋去到只係六點半,啲人都自發簽定名排隊,有人3 點鐘已經嚟到排隊,阿姐都提示啲比我哋遲嚟啲人去簽名,以免佢哋唔知,錯過咗,因為每日只收25隻動物

架絶育車準時7 點嚟到




今次比較多狗狗嚟做絶育






都有貓地



放低咗Minnie 就返唐人街,阿姐去剪髮同染髮,我就返屋企餵貓地同去洗衫,等阿姐差唔多搞掂我去搵阿姐,同阿姐去食lunch 


之後返屋企,等夠鐘至去搵Minnie


接咗Minnie,藥力未過,暈吓暈吓




又腳仔軟軟,又唔鍾意帶住個頭罩




佢可能好想去VV,但帶住個頭罩好唔舒服





水同糧都唔願食,係都想要除咗個頭罩


佢再次走入個厠所,奇哥仔都係度睇住佢


阿姐一直係房陪住佢,阿姐怕佢又想除頭罩,叫佢入籠,佢又儍儍的自己入個籠度



再過多陣,藥力又過咗好多,佢終於再撑甩個頭罩,仲跳埋上櫃頂


待續…



14 則留言:

  1. 當時佢有無不停叫?
    阿姐轉左髮色, 唔錯噃

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢無咩點叫,算好靜,但見佢發情時都好辛苦
      阿姐都好多年無染金色,其實我唔鍾意囉

      刪除
  2. 咁犀利可以自己除罩,佢真係好叻又好唔高興喎!

    跳上櫃頂,千其唔好整親呀(擔心)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好勁可以撐甩個頭罩,我都驚佢整親傷口,不過第二日佢已經好似無事般跑來跑去

      刪除
  3. 回覆
    1. 變少女了,但個身型就永遠係小朋友

      刪除
  4. o岩啦! 快快做手術安心好多,不過小心變肥妹仔~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,見佢發情時都覺得佢好辛苦,希望佢好似Chewy咁,知道自己係女仔,應該要keep fit,唔好食到肥晒,哈哈

      刪除
  5. 好在其他麻甩仔都絕晒育, 如果唔係血氣方剛就大件事!而家放心晒啦!
    嘩有人3:00去真係好早!
    阿姐幾襯個新髮色,靚女!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢發情時都覺得佢好辛苦,3:00又真係早過頭囉,但我唔鍾意阿姐染金色

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀,見佢發情時都覺得佢好辛苦,咁以為佢就唔駛再辛苦了

      刪除