2020年3月11日 星期三

一年喇

真係話咁快Mango 仔已經係我屋企一年,初初好鍾意爭我個枕頭瞓



好記得抱佢返屋企時,抱上手,輕飄飄,又瘦瘦的,咀痛又唔食嘢





一好番個咀唔痛就猛食,短短兩、三個月就變肥仔



睇咗兩次醫生,仲要百厭整傷腳



就係呢個咁特別貓樣,令阿姐啲愛貓同事瘋狂,哈哈






 我手機最多就係Mango 仔相,因為方便send 上group chat 比佢啲fans 睇











Show 吓佢唔同部位,肥貓髀、毛肚腩








我就最鍾意佢個瞓覺可愛樣









佢都有愛玩一面


同其他貓都相處得好好




佢愛玩人家條尾



依家加入埋Minnie,佢兩個簡直玩到癲







20 則留言:

  1. MANGO 個樣笨笨的,好可愛,我都想抱下佢。

    回覆刪除
  2. 入室一週年快樂!要繼續健康活潑呀!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我希望佢唔好咁肥,但要健康,唔再做敗家仔,哈哈

      刪除
  3. 芒果個屁股+肚腩
    拍得住我B頭

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該Mango 肥過B頭,依家抱佢都好費力

      刪除
  4. 佢個無奈樣又真係好攪笑

    回覆刪除
  5. 咁快1年,芒果仔樣子懵懵好可愛,難怪有咁多粉絲 😚

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 都好似無耐之前既事,時間真係過得好快

      刪除
  7. 回覆
    1. 依家佢最重,佢係扮可憐既小生,哈哈

      刪除
  8. 佢嘅朝偉式憂鬱眼神真係令我look咗睇多次!!!haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係佢有對咁特別既眼,所以佢特別多人鍾意

      刪除
  9. MANGO仔個樣"懵盛盛"好得意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係佢個樣夠特別,所以咁多人鍾意

      刪除