2020年8月15日 星期六

阿姐約我食海鮮

阿姐同佢新男友仔嚟紐約Bronx Zoo 睇動物,所以就約我哋去Bronx Zoo 附近City Island 食海鮮,當係補祝母親節同父親節餐飯

阿姐一早就到咗,仔仔爸要放咗工返屋企沖埋涼至出門口,又塞咗一陣車,雖然一早book 咗枱,但一定要人齊至比枱

依家啲餐館唔比堂食,但呢間有outside 位置,有帳篷落雨都唔怕,都好多客,仲見好多人order 外賣


我哋就係呢度開餐 


我哋叫咗個海鮮套餐同西班牙海鮮炒飯,未order 已經送上沙律,之後送上蒜蓉包,個蒜蓉包好好食




要去厠所,影吓餐廳入面





啲嘢好飽肚,兩樣都食唔晒,阿姐就打包咗個西班牙海鮮炒飯,阿姐個新男友仔係西班牙人,佢攞返屋企比佢啲屋企人一齊分享,我就攞咗個海鮮套餐,食剩成隻蒸龍蝦同兩隻阿拉斯加蟹腳,呢餐新男友仔好識do,佢埋單

今日攞咗隻蟹腳拆肉比Charco 仔食

上個月見阿姐時,阿姐話佢好耐無食過菠蘿包,好想食,所以買咗幾個比佢解癮

 


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢位少爺仔自細就好識食,食蝦都要食游水蝦,雪藏蝦食咗會嘔

      刪除
  2. 仔仔爸隆重其事沐浴更衣至去見寶貝女,仔仔媽有冇等得好心急呢!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢返工著開工衫污糟,梗係要沖涼換乾淨衫至出街,我當然心急啦,而且阿姐又早去到

      刪除
  3. 碟碟食物都大件頭呀! 我見到客人都有戴口罩,很守 rule 喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 份量真係好足,反而啲侍應只遮口但露出個鼻

      刪除
  4. 回覆
    1. 嗰度近海邊,如果嗰日可以早啲去,想去附近行吓,影吓相

      刪除