2020年8月21日 星期五

我家貓地(上)

不經不覺,養咗13 年貓,由一隻到依家七隻,從養Charco 到攞天師仔返屋企,只相差兩年幾,後來佢兩個相處得好好


會互相舔頭,但多數都係Charco 仔服侍天師仔


通常舔舔吓又會打架

 
之後相差四年幾,加入Marble  仔同兩隻黑蚊蚊一齊生活,但Marble 仔性格好自我,唔多鍾意同其他貓互動




再相隔兩年同月,加入咗奇奇










又都唔夠五個月,阿姐又帶咗個靚孫女Chewy 返嚟















唔知奇奇係唔係同Chewy 一樣都係虎紋貓,所以奇奇好錫Chewy







而Chewy 都只愛親近奇舅父






待續…



14 則留言:

  1. 妳有七小福在身邊真係好幸福!

    回覆刪除
  2. 我覺得似差唔多時間入職嘅同事, 通常都會friend D架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都要睇埋本身既性格,好似Marble 仔咁,同個個都唔friend

      刪除
  3. 同阿毛一樣,好有同感!記得Chewy初時好易緊張,依家見佢住得咁安樂,證明你地真係好鍚好鍚貓地呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Chewy 佢好敏感架,所以就算行過佢身邊都唔可以太大動作,怕嚇親佢,帶得佢哋返屋企,就梗係要好好愛錫啦,而且一諗起同佢哋相處日子都係得十幾年,就更加要就晒佢哋

      刪除
  4. 如果屋企有地方,養一隻同養多幾隻寵物都差不多。多D就熱鬧D,開心D,但會辛苦D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得養一隻同養多幾隻都ok,但如果超過十隻又真係太多,只怕照顧得咁夠週全

      刪除
  5. 從來都唔知上天有啲咩安排 我淨係知如果安排咗我去接一個貓頭返屋企 我就要盡心盡力愛佢到頤養天年

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係無諗過會養咁多隻,緣份真係好難講,妳講得啱,帶得佢哋返屋企,就一定要盡心盡力愛佢哋

      刪除
  6. 多謝你分享了貓貓好多生活片段,感覺時間過得真快啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個Blog 主要係講我家貓地,唔講貓地,就無咩好講,哈哈

      刪除
  7. 每次睇到你成屋貓就感覺好快樂!😻😻😻😻😻

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多貓係熱鬧好多,如果得一隻真係幾靜

      刪除