2020年8月25日 星期二

奇哥入門四週年

後日就係奇奇入門第四週年


















 見兩個阿哥想打架,佢又去打埋一份





 

 
佢有時都好黐人





阿姐返嚟,黐住阿姐件衫


佢好鍾意洗衫水味道,每次我洗完衫,佢就會去high 塊地布


佢鍾意去蝦Mango仔,搞到Mango 仔匿入梳化布裡面,奇奇想摷佢出嚟




係搵相期間,我發覺同奇奇影相都唔算好多,要影多啲呢位靚仔至得





14 則留言:

  1. 我記得係睇住奇哥入門,原來都已經4年啦!奇哥,要繼續健康快樂生活呀!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我覺得奇奇好似已經係呢個屋企好耐咁,奇哥平時食得好隨意,唔大食,又有Mango 仔比佢蝦,佢一定會健康快樂咁生活,哈哈

      刪除
  2. 歡樂嘅時光過得特別快,佢生活過得好越來越靚仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲好識養生,唔會食太多,身型好fit

      刪除
  3. 眨眼咁快4年 ^^
    每隻毛孩都有特別喜愛ge氣味,奇哥鍾意聞洗衫味,聞完應該好好瞓 ;p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啱啱沖完涼,佢都好鍾意我身上既梘味,會舔我啲皮膚

      刪除
  4. 咁快就4年, 佢仲榮升舅父

    回覆刪除
  5. 快樂不知時日過, 咁快就4年
    祝奇哥仔健健康康, 想點就點🤭, 不過...唔好成日蝦 MANAGO 仔, 佢好慘慘豬架😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,真係唔明點解奇哥成日失驚無神去蝦Mango仔,Mango仔又真係幾慘慘豬

      刪除