2021年2月19日 星期五

一地玩具

我將貓地平時會玩嗰啲細玩具,如波波呀、貓草玩具呀,放咗係個細盒裡面,一早起身,多數見到啲玩具一地都係,連個盒都飛去第二度

 

見貓地想玩時候,佢哋會自己“了”出嚟玩

尤其佢哋玩緊啲貓草玩具,實玩到high 晒

天師仔、Mango、Minnie、奇哥都睇住Charco 仔係度high 玩具









 可惜佢哋唔係人類小朋友,唔可以教佢哋玩完玩具要自己執番,唯有靠阿娘我幫佢哋執手尾

 

10 則留言:

  1. 朝早見到一地玩具嘅場面,真係好似有人仔小朋友喺屋企咁,同時,我又覺得佢地好醒,「知道」嗰箱係佢地嘅玩具至摷黎玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然要成日執手尾,但感覺屋企咁至有生氣

      刪除
  2. 回覆
    1. 就算已經十幾歲都仲係小朋友,可愛毛小孩

      刪除
  3. 小朋友要學習有手尾
    自己玩完玩具要收拾好
    我成日教我d仔打乞嗤要用手um住個鼻
    但教極都無耳性
    😹😹😹

    回覆刪除
  4. 我仲想問有無叫佢地執番 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 狗狗可能教得到,但貓就一定唔得囉

      刪除
  5. 回覆
    1. 無人陪佢玩,唯有自己玩,佢哋又成日掃晒去啲櫃底、枱底度

      刪除