2021年2月22日 星期一

探2M、2S & 2R

下個星期三係阿姐生日,原本係佢返嚟紐約食飯預祝生日,但紐約仲未有堂食,咁阿姐提議我哋去康州食,都好吖,順便可以探吓我四粒孫女同2R

先去阿姐屋企,阿姐同Rose 係門口迎接我哋

初初Rose 都好熱情,但入咗屋之後就開始怕羞,自己走返入籠唔出嚟,而Rocky 就超興奮,週圍哄


S'mores 係房門口裝我哋


Rocky 真係超興奮,我都比佢舔到成面口水

後來頂佢唔順,困返佢入籠

阿姐話Mittens依家唔鍾意係房,自己跳出房係廳,鍾意匿係枱底啲凳度


入房搵埋其他3粒孫先







Rose 就返出嚟玩,仲同佢玩波波




仔仔爸抱起80lbs Rose,抱完腰都痠,哈


阿姐用中文叫Rose 返入籠,佢真係識聽呢


Sundae 想扭人摸摸



公公引Mittens 埋嚟摸摸 


又放Rocky 出嚟,仔仔爸又抱起70 lbs


我哋要出去買嘢,臨走再錫吓啲孫先




出門口見到男友仔媽媽隻狗綁咗係門口,佢見到我哋狂吠,所以都唔敢摸佢


待續…


14 則留言:

  1. 你哋都仲有好多雪喎。英國已經半年無堂食喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年落多咗雪,好彩尋日無落雪,仲好好天,今日又落雪了,我哋都已經成年無堂食

      刪除
  2. 回覆
    1. 阿姐至細到大,啲人都話似我嗰喎,不過我自己都唔覺得似

      刪除
  3. 好少見仔仔爸一齊遠行,睇佢同啲孫仔孫女影相,玩得好開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去出一日,仔仔爸會去,超過一日佢就唔去得,因為佢要留係屋企湊貓地,我哋咁鍾意貓貓狗狗,佢梗係開心啦

      刪除
  4. 見到孫仔孫, 一定好開心

    回覆刪除
  5. 嘩,寶貝們要抱都幾辛勞喎,你地仲未可堂食既咩,香港現晚市可回復到十點,可4人共餐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩啲狗狗唔會扭抱,唔係真係唔掂,哈
      我呢個州好似啱啱可以堂食,不過如無必要我都唔會係唐人街餐館度堂食

      刪除