2021年3月2日 星期二

“Banana”Angie

 因為Bobby 受傷帶咗返屋企,留低Angie 一隻係街,姑爺仔繼續照顧佢




姑爺仔點忍心留Angie 係街,所以相隔一個月就收編埋Angie,但先係我屋企暫養咗成個月至返屋企,湊咗佢成個月,我都唔捨得佢





佢一返到姑爺仔屋企,都無再隔離,一下就將佢融入埋Bubble 同Nicole 仔相處,佢好快又同Bobby 一齊



同樣佢都好快同Nicole 仔相處到,Nicole 仔又接受佢



其實Angie原名叫Anna,因為我大伯家一成員都係叫Anna,我又唔係好想同一個名,所以我自把自為改咗佢做Angie,我大伯家其中一個成員已經叫Nicole,我曾經叫我姑爺仔同Nicole 改名,不過佢話佢叫慣,Nicole 仔又聽慣,所以決定唔改名,但Anna 呢個名,我姑仔同佢啲仔女都唔鍾意,但我姑爺仔堅持唔改名要叫番Anna,咁Anna 同Banana 差唔多音,所以我姑仔同佢啲仔女就叫Banana 做佢乳名

 














其實叫咩名都好啦,最緊要佢依家好幸福,有咁多人錫


14 則留言:

  1. Banana 我毛色好靚! 你地真係好有愛心呀!

    回覆刪除
  2. 咁Anna同Bobby 係前主人改嘅?

    我都記得Angie之前喺妳屋企生活過一陣子,而姑仔最著緊Bubble會否適應到新朋友。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗係啦,Bobby就好似無名,姑爺仔嗰陣叫佢做BB,我話叫BB唔好啦,咁就改個差唔多音既名,就叫Bobby
      妳真係好記性,我姑仔就係驚其他貓會蝦Bubble,所以唔想咁多貓入屋,佢其實想Anna留係我屋企,好彩佢哋都相處到,不過Bubble 同Nicole 仔friend 啲

      刪除
  3. 咁有愛心的家庭一定有幸福。

    回覆刪除
  4. Angie毛色真係好靘呀!咁親人貓,好彩有你姑仔收養咋!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Angie係屋企唔算好親人,唔親人唔緊要,最緊要見到佢哋幸福

      刪除
  5. 佢地有你們錫,真幸福,睇佢地幾鬼嘆啊!^ω^

    回覆刪除
    回覆
    1. 做有家的貓真係好爽,只要食、玩、瞓、疴,哈哈

      刪除