2021年3月18日 星期四

泡泡Bubble

姑仔家第一隻貓係Bubble,其實佢唔係我姑仔個女,佢係我姑仔個女個女,所以Bubble 係我姑仔孫嚟
















相隔幾個月,加入咗Nicole 仔,Nicole 仔好錫Bubble,好快佢哋就成日黐到實,仲會互相舔毛,好sweet






依家疫情,我姑仔WFH,佢話Bubble 好黐佢,成日陪佢做嘢,有時仲會霸咗佢張電腦椅嚟瞓覺,等佢無得做嘢




比佢霸咗張櫈,姑仔話佢要跪係地下打字


姑仔開魚魚比佢睇


Bubble 好乖,幫婆婆推脂,哈哈

 

舊年年尾姑仔生日,Bubble 代佢阿娘送生日禮物比婆婆


12 則留言:

  1. 哈哈,有孫,好快會有曾孫。 bubble 的毛色好靚。

    回覆刪除
  2. 真係要”屋企人”至影到Bubble 大頭相,今次仲有埋同Nicole 咁親密暱嘅相相,真係大飽眼福呀,而且好難得,兩隻唔係一齊長大,又可以咁close!

    回覆刪除
    回覆
    1. Bubble阿娘話佢唔鍾意影相,佢會避鏡頭,佢肯乖乖望鏡頭比人影好難得架
      貓夾貓緣,佢哋可以咁close,我家7隻都唔得

      刪除
  3. bubble嘅毛色靚D,眼神好'精令'。

    回覆刪除
  4. Bubble 同 Nicole 都好省鏡呀

    回覆刪除
  5. 哈哈幫婆婆推脂笑C禾喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢睇唔過眼婆婆個肚腩有咁多脂肪,哈哈

      刪除