2021年3月21日 星期日

每家都有為食貓

近排美國出現好多仇恨華裔襲擊事件,早排唐人街都發生過,我姑仔都好擔心我哋住係唐人街安全,佢叫個仔上網買咗啲防狼噴霧器比我哋旁身,佢託Stacy 攞兩個比我

除咗防狼噴霧器,Stacy 好有心買咗兩件Cheese cake 請我食

3點3,我沖杯三合一咖啡,嘆件Cheese cake,一坐係梳化,幾個貓就嚟圍住我


前日我去Burger King 買早餐返屋企食,Minnie 呢隻為食貓嚟偷食

我試過買豆苗返嚟,一邊煲劇、一邊摘菜,Marble 仔真識貨,識揀啲貴菜嚟食

阿姐成日都send 我啲孫為食相、片我睇,佢哋成日昅住人食嘢


某日男友仔又係張床度食嘢,Sundae 嗅到,係床邊條罅度捐上嚟,好搞笑


Sundae 昅住阿娘食嘢


阿姐特登放啲嘢食係碟度,旁邊Sundae 即刻伸手去“了”,哈哈

其實Macy 都為食,食乾糧放題

自己去摷 McDonalds 外賣

阿姐同男友仔都好錫啲寶貝,自己有嘢食都同佢哋分享

 

請佢哋食芝士

除咗我同阿姐家,有四貓的姑仔家,同樣有為食嘅貓貓,姑仔家最為食嘅就係Bobby 仔,又係見人食嘢又眼甘甘






佢會出手偷嘢食



某日我姑仔係廚房地下發現有啲嘢,係一粒乾鮑魚

係樓下發現呢包穿咗膠袋乾鮑魚,都唔知點隻曳貓咬爛,再叼粒鮑魚上樓


某日Bubble  阿娘post  , 話佢個女瞓著發夢食緊魚魚,哈哈

姑仔家最乖都係Nicole 仔,佢只會陪人食嘢,唔會謀人啲嘢食

求阿娘開罐頭嗎﹖


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

上個星期係信箱收到一份圓丸媽寄比我聖誕咭,仲有口罩做禮物,睇郵戳日期係12份寄出,但竟然要兩個月後至收到,雖然係遲咗,但真係好多謝佢


12 則留言:

  1. 睇新聞見到白種人連打阿婆都打,出門要多留意周邊環境,注意安全。

    回覆刪除
    回覆
    1. 専蝦啲老弱婦孺,賤格,如果佢哋係後面襲擊都好難避,依家真係無必要都唔出街

      刪除
  2. 我屋企個兩位, 一位為食, 一位唔為食, 擺到佢口邊, 都仲係聞下聞下, 好似驚我毒佢咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家奇奇、天師仔同Chewy 都唔為食,起碼防少幾隻,哈哈

      刪除
  3. 希望你的防狼噴霧器用唔著,一切小心呀。

    回覆刪除
  4. 小心保重,出街有伴都會好少少。

    貓地真係又為食又可愛,最搞笑係食埋鮑魚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家真係需要去買餸、洗衫至出街
      啲鮑魚咁硬,好彩佢哋食唔到落肚,唔係就麻煩,佢哋為食樣又係幾可愛,不過如果佢哋亂咁摷嘢嚟食,就好頭痛

      刪除
  5. 我睇見到好多襲擊華人的新聞,妳真係要小心D呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都真係好無辜,無端端比人襲擊,買餸都買定多啲係屋企,盡量少出街

      刪除
  6. 咁出入要小心啲,喵喵食慣人既食品啦,聞到就想食囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會架喇,但如果啲人係後面襲擊,都防不勝防
      都係睇隻貓為唔為食,啲為食貓嗅到食物氣味,就會嚟哄吓,但啲唔為食既貓,見人食嘢都唔會有反應

      刪除