2021年4月14日 星期三

為食貓食Donut

早幾日阿姐返咗嚟,因為再過多個星期,阿姐有個好朋友結婚,佢要做姊妹,佢返嚟唐人街剪髮同染髮

朝早阿姐食麵包,Charco 仔又要食



繼續要阿姐比

到第二日朝早,阿姐食早餐,奇哥黐實阿姐


我呢度啲餐館已經開始恢復堂食,阿姐上網搵到近St. Mark 開咗間食台灣嘢,Menu 有麻油雞,前年同阿姐去加州食過麻油雞,阿姐都好鍾意,所以見到紐約有,又唔遠,同我去試吓




啲麻油雞都係覺得上次係加州嗰間好味啲,嗰間比較家庭式,啲炒嘢又夠鑊氣,不過呢個都算唔錯食

食完行返屋企嗰陣,阿姐買咗打Donut,一半比我,一半佢攞番屋企食,一返到屋企,阿姐已經攞一個出嚟食,佢仲攞嚟引Mango 仔

啲Donut 第二日我攞嚟做早餐,又引Mango 仔,哈哈

阿姐係屋企食Donut  嗰陣,佢又攞嚟引佢啲為食囡囡


 

14 則留言:

  1. 由阿女中學
    睇到阿女大學
    出身打工,拍拖
    你好快做外婆了....

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家睇住阿姐成長,不過我唔鍾意湊人仔孫,湊貓孫就無妨,哈哈

      刪除
  2. Mango仔出手嗰下,忍唔住笑咗!

    佢哋都好乖,無搶住黎食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐將呢條片post 上貓group,啲人話仲物唔比佢食

      刪除
  3. 阿姐返來一趟, 你一定又好開心
    係咪做姊妹唔可以做金毛?? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐返嚟我梗係開心啦,
      阿姐個頭已經半黑半金,好難睇,所以染番黑色,不過佢話呢隻染髮劑好易甩色

      刪除
  4. 成日食野都比貓圍,都好攪笑~!

    回覆刪除
  5. 哈哈,喵喵們乜都喜歡食咁喎!😄

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 奇哥啲虎紋好顯眼,奇哥唔肥呢,佢身型好fit

      刪除