2021年4月21日 星期三

陪媽咪砌Puzzle

阿姐之前同舊男友仔住時,有間房可以比佢砌Puzzle,依家新男友仔屋企好細,無地方比佢砌Puzzle,早排阿姐返嚟同我去屋企附近行街,係平價舖頭比佢搵到個Pet Gate

依家阿姐一得閒就去砌Puzzle,Sundae 好乖成日去陪住佢媽咪砌Puzzle,其實係搞搞震就真





其他貓貓都一樣八八卦卦去搞住阿姐砌Puzzle





Mittens 多數都係喺附近陪住



Rose 只可以係欄外睇住



而Rocky 唔知點解好驚個欄,一見阿姐拉開個欄,就自己匿係個籠度唔肯出嚟

有時阿姐會一邊食嘢、一邊砌Puzzle,為食Sundae 成日去八媽咪食


Rose 見媽咪食嘢又流晒口水

但媽咪唔同佢分享,佢又擺過可憐樣出嚟,哈哈

阿姐開咗個Instagram,専post 2M、2S、2R & 我家7 嘅可愛相呢


 

10 則留言:

  1. 見到Rocky,令我諗起以前成日笑朋友三隻大狗驚嘅野好搞笑,例如電筒,一見到就驚到腳震,行都行唔到。

    幅puzzle難度好似好高下喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時真係唔明佢哋點解咁驚某一啲嘢
      幅puzzle 4萬幾塊,真係有排砌

      刪除
  2. 個gate 好似起唔到作用喎,佢哋 sip 下sip就去攪阿姐了

    回覆刪除
    回覆
    1. 個gate 最主要都係囉嚟攔住狗狗,以前阿姐砌puzzle 嗰陣,佢4個女都係會去搞搞震

      刪除
  3. 應該係未見過新事物, 所以驚驚

    回覆刪除
  4. 我都FOLLOW左啦! 以前我畫國畫都係咁比貓上枱攪,畫紙經常有貓爪LOAN

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,妳啲國畫有埋貓手印咪仲正,哈哈

      刪除