2021年4月26日 星期一

貓樹上的Mango仔

睇咗啲報導,話貓貓鍾意身處係啲高地方,因為可以從高處睇清週圍環境,比較有安全感,所以當初仔仔爸提議買棵貓樹返嚟,除咗天師仔、Marble 仔對棵貓樹無興趣之外,其他貓地都好鍾意,所以棵貓樹真係買得好正確


尤其係Mango 仔佢就係最鍾意係貓樹上面打躉














我坐係旁邊梳化睇電視,佢又昅住我


但又唔比人搞佢

佢又會同Minnie 互撩住玩




成日都係棵貓樹度瞓覺



大懶貓,見佢越瞓越攰,哈哈


其實佢都幾敏感,有時我只係喺房、廚房行出嚟,佢一見我,佢自己好似做咗衰嘢虧心事咁,會呯呯呯快跑上棵貓樹上面,唔知係咪佢以前係舊主人度,好曳曳成日比人打,所以有少少依郁就搵掟匿呢,哈哈


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢個樣咁趣緻,做唔到大佬,只有蝦細妹Minnie

      刪除
  2. Mango仔好似森林之王咁有霸氣呀!

    回覆刪除
  3. 哈哈,佢都幾搞笑喎!🐱

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個樣好得意,又肥嘟嘟,所以好多人都鍾意佢

      刪除
  4. 又有人話高度係權力象徵

    芒果小朋友打喊露時好得意

    回覆刪除
  5. Mango仔樣子可愛又搞笑 😘
    貓樹真係好受歡迎ga,我家4寶都鍾意 😻

    回覆刪除
  6. 芒果仔敏感可能同自己經歷有關

    回覆刪除
  7. 芒果上樹都好,可以做下運動減肥呀!

    回覆刪除