2021年5月6日 星期四

Charco仔十四歲了

今日係Charco 仔入室第14 年,即係Charco 仔今年已經14 歲,平時每年呢日,再早幾個星期前會幫Charco 仔搞生日,其實每年都唔會刻意同佢搞生日,只係有時咁啱阿姐返嚟屋企,至會慶祝,話晒Charco 仔都算係阿姐攞番嚟,咁今年阿姐又無返嚟,所以我都無特別同佢搞生日

只希望佢以後都健健康康啦













Charco 仔以前唔鍾意比人摸,係年紀開始大至唔介意人摸耐啲,依家我見佢反肚瞓覺,我會成塊面哄佢個肚腩,以前佢會唔鍾意,依家佢會好順攤比我哄佢個肚腩



佢個強項就係鍾意“得”係人面前,扭人比零食











啱啱摷相時候,發現少咗影呢隻仔,依家多數都係影Mango 仔同Minnie,而且佢同天師仔又黑蚊蚊,又真係幾難影得靚,咁要開始同佢影多啲相至得喇


16 則留言:

  1. 人同貓狗一樣
    食得玩得屙得
    健康快樂最緊要

    回覆刪除
  2. Charco仔生日快樂,繼續健健康康,日日嘆零食,晚晚瞓覺好!

    回覆刪除
  3. 我隻豆豉哥又係唔鍾意比人摸,摸親就咬 😖,但超愛拍屁屁,可以承機摸個夠本 🥰
    祝 Charco哥身體健康,開開心心,生日快樂 🎂 🎉

    回覆刪除
    回覆
    1. 起碼佢都鍾意拍屁屁,我家Mango仔就唔鍾意人摸,比人搞,又係想咬,但當佢背住人既時候,摸吓佢佢都ok 既

      刪除
  4. 祝 Charco 仔生日快樂, 身體健康, 食得、瞓得、玩得~~

    回覆刪除
  5. 祝Charco生日快樂,最緊要身體健康啊。

    回覆刪除
  6. 祝Charco仔:生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  7. Charco仔 happy birthday!祝你身體健康、長命千歲。

    回覆刪除