2021年5月28日 星期五

Bubble四週年

 尋日係WhatsApp Chat,我姑仔話係Bubble 仔入室第四年






話棵貓樹窿係剪指甲屋

佢好乖成日陪住婆婆







阿Pat 好多謝我姑仔肯收養Bubble,雖然依家Bubble 已經唔記得咗阿Pat

點解仔仔爸話佢哋無啖好食,因為我姑仔家唔係好似我家咁,放長乾糧,佢哋每日派乾、濕糧,有時佢哋見人行過,就會係糧兜前想扭嘢食,有時佢哋覺得可憐,就會派十粒、八粒乾糧咁囉


或都係去偷嘢食, 哈哈



 

10 則留言:

  1. 其實控制飲食好重要。 我見有D主人,放任比狗狗食,最後有個肥肚腩,行都行唔到,又多病,但無錢醫喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我雖然放長糧,但好彩貓地唔會係咁食

      刪除
  2. 最尾段片好搞笑,唔成功,就扮路過,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明Nicole仔都唔算太為食,因為佢咁快就放棄

      刪除
  3. 我地都有朋友係定時餵架, 校定時間製, 唔會長擺呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐用自動餵食機,間中至開罐頭比貓地食,都係我家啲貓幸福啲,早晚都有罐頭食

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀佢肥嘟嘟架,所以姑仔更加要控制佢哋飲食,怕佢哋太肥

      刪除
  5. 喵喵住得好舒服咁喎!🐱

    回覆刪除