2021年6月7日 星期一

報平安

每次阿姐返嚟紐約屋企,再返到自己屋企時,會send 張相比我,話我知佢已經返到屋企







就算佢哋去完旅行返到屋企,都會send 張相話我知

依家Rose 做咗新代言人,哈哈


上個星期係Memorial Day 長週末假期,阿姐同男友仔去咗外州玩,今次係佢哋第一次去長旅行


酒店有Puzzle 玩,阿姐攞咗入房砌


佢哋主要係去動物園睇北極熊,因為男友仔好鍾意Polar Bear,上次佢哋特登返嚟紐約去Bronx Zoo 睇北極熊,點知原來隻熊已經仙遊咗,今次比佢睇到,佢一定好開心



玩完返到屋企,阿姐又send 相嚟,話貓地、貓地迎接佢哋返嚟之外,仲有一地嘔吐物等佢哋清理,哈哈


12 則留言:

  1. 都話阿姐好乖女
    佢地去旅行, 邊個照顧貓地

    回覆刪除
    回覆
    1. 男友仔父母家姐就住係隔離,佢媽媽會幫手帶狗出去大小便同餵食

      刪除
  2. 回覆
    1. 一定要佢交帶啦,唔係我哋狂call 佢,佢嫌煩呢

      刪除
  3. 每次回家send貓貓同狗狗相,已經成為阿姐嘅特色,而且知道佢安全扺達,妳都安樂啲!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道佢平安返到屋企之餘,又可以見吓貓地狗地

      刪除
  4. 你阿女好有交待唔使擔心

    回覆刪除
    回覆
    1. 係要佢一定報要平安,唔係call爆佢,佢仲煩呢,哈哈

      刪除
  5. 囡囡始終都令父母特別掛心,好彩你個女咁乖時常報到

    回覆刪除
    回覆
    1. 養兒一百歲、長憂九十九,阿姐都算好乖架喇

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢想唔交帶都唔得,實比我煩爆,哈哈

      刪除