2021年5月22日 星期六

懶師奶食啲咩﹖

我唔鍾意煮嘢食,以前有奶奶、仔仔爸煮,依家我無做嘢,迫住要學煮飯,就算我煮飯,都係會煮啲快熟嘢,最多都係灼、煎、炒、滾、蒸,啲要炆、要燉、煲老火湯嗰啲,就唔好預我會整,哈哈,所以平時我早餐,係間中煮個麵,就只會食啲唔駛點煮



到咗星期日,仔仔爸就負責整早餐同Lunch,咁佢會開爐煮嘢食,我連煎隻蛋都懶,想食腿蛋治、早晨全餐,要仔仔爸整至有得食

某朝,仔仔爸整咗個雲吞麵做早餐



但有時我會出去買早餐、午餐食,唐人街有好幾間麵包舖,除咗賣麵包咖啡之外,都會賣其他炒粉麵類熱食


連春卷、蔥油餅都有得賣

比個發現到另一間麵包舖有中式糖水賣,雖然只有三款味道,但可以比我止到糖水癮呢


連Minnie 都嚟食我碗薏米紅豆糖水呢

某日仔仔爸係蒸包店買咗呢個芝麻糕,第一次買覺得幾好味,但買第二、三次就覺得差咗

某日比我係一間小型唐人超市見到佢,平時只係Flushing 大型唐人超市見過,但怕溶所以唔敢買,所以係呢度見到要即刻買返屋企,真係好久遺味道,連Charco 仔、Marble 仔都忍唔住要食,哈哈



好早排見Blog 友自製豬肉乾,搞到我都好想食,但唐人街幾間肉乾店都仲未開,直到近排至見有開返,就買少少為食吓


比隻為食Mango 仔嗅到,係咁追住我想食

有時候,突然好想食某一樣嘢,今次好想食三文魚刺身,我特登行去St. Mark 嗰間日本超市度買嚟食做Lunch

講完食,又等我講吓其他嘢,上個月某日,突然落冰苞

發現隔離嗰座間洗衣舖養咗隻貓,又靚又cute,依家每次行過都裝吓佢有無出嚟


真係好耐無見呢隻藥房貓Batman,每次行過都唔見佢,希望佢多啲出嚟望街,咁又可以多啲見到佢


 

17 則留言:

  1. 做人
    簡單開心就夠
    千其唔好煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我個人比較性急,最緊要快,所以盡量唔做麻煩複習既嘢

      刪除
  2. 小心這個雪糕有朱古力,唔好比貓食呀!!

    回覆刪除
  3. 嘩,都好多美食食到呀,熱天真係唔多想在廚房整嘢食囉!😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 天熱真係唔想住,其實我成日都去買熟餸,又可以煮少一味,哈哈
      我算好彩,住近唐人街,買唐人嘢食方便好多,而且我對西餐麻麻

      刪除
  4. 各有所好嘛, 唔係人人都鐘意煮, 正如當年讀書我要學 needlework, 真係學到想C

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳依家除咗煮嘢食,仲要整麵包、甜品,妳仲勁呢

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都係學我個friend話齋,只要熟就得,哈哈
      唔似得妳又有心思整好嘢比車爸爸,車爸爸真係好幸福

      刪除
  6. 我都係無耐性慢慢煮,越快又得食又越少程序就越好!

    有芝麻糕食,正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲人會越煮越有興趣,我諗我同妳都係同一種人,學我個friend話齋,只要熟就得,哈哈

      刪除
  7. 你哋買到食咁方便,比著我都會懶煮啦。 條雪糕10.99USD 一件? 好貴喎,係咪因為係日本製造? 英國製造的只係港幣 $10

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算我買嘢唔方便,我都唔會煮啲複雜既餸,不過因為方便既關係,我更加可以成日買熟餸,我又可以煮少樣,我真係懶得就懶,哈哈

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係魔鬼廚神,比較喜歡蒸烚同外賣^^

      刪除
    2. 我有朋友佢怕油彈,所以佢煮嘢都同妳一樣多數都係蒸烚

      刪除