2021年5月12日 星期三

姑仔家的貓樹

尋日睇番FB 回顧Post,原來我家棵貓樹買咗一年,之前我姑仔見我買咗貓樹,佢都心思思想買,終於佢係聖誕節前買咗一棵,好彩佢四隻貓都鍾意

Nicole 仔同Bobby 仔第一時間就幫襯









見佢棵樹貓有個貓兜,我問姑仔有無貓幫襯,初時佢話無貓用,直至過咗一排至見Bubble 仔幫襯,姑仔話呢個兜只有Bubble 仔至塞得落,哈哈


見到Bobby 仔要帶大圍巾,姑仔話嗰陣Bobby 仔成日舔大髀,舔到損咗,幫佢搽藥膏,怕佢舔,所以要帶頭罩,好慘慘豬呢






棵貓樹同樣有三個“山頭”,同我家一樣成日有貓填滿

見Nicole 仔咁鍾意棵貓樹個樹窿,反而我家棵貓樹樹窿,只有Chewy、Minnie 間中會入去匿一陣

原來Chewy 係度high 緊貓草,high 到差啲碌落地



呢幾位係稀客呢




14 則留言: