2021年10月25日 星期一

匿埋瞓

近排Mango 仔好鍾意捐入梳化布底度瞓

其他貓地見有嘢郁又會同佢玩一餐,哈哈


 

我send 啲片畀阿姐睇,阿姐又send 番條片我睇,啲貓係人換床單時,又係鍾意嚟搞搞震

而Minnie 有時又鍾意捐係梳化底布後面

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

敏姐隻灰灰有腸癌,知佢唔開心,尋日仔仔爸約咗敏姐出嚟食Lunch,關心吓、開解吓佢,知敏姐鍾意食辣嘢、又鍾意食魚,所以約佢食川菜,不過我哋最多都係叫中辣





 

 

12 則留言:

  1. 後生嘅貓地見到啲會郁嘅野,就可以玩一餐,而睇住佢地玩,又好鬼治愈。

    希望灰灰唔好太辛苦吖!

    回覆刪除
  2. 我有時好矛盾, 毛孩太活潑, 又煩, 唔郁, 唔只煩, 仲更驚

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 唔知係咪要就老番口味,少辣我覺得唔辣,中辣又得少少辣,又覺得好似唔夠辣,但叫大辣又驚會好辣,哈哈

      刪除
  4. 我的大帝們都好鍾意匿喺床單、梳化布底玩,玩到喪哂 😂
    明白敏姐ge心情,多d陪灰灰,希望灰灰唔會太辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳家啤啤咁活潑一定玩到癲,我依家都係成日黐住天師仔,雖然佢依家都仲ok

      刪除
  5. 回覆
    1. 所以我成日都要去搵佢哋匿埋咗去邊

      刪除
  6. 活躍啲好丫,佢唔郁就驚驚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意佢哋活躍啲,可能天氣開始凍,開始瞓覺多

      刪除