2021年10月4日 星期一

呢個weekend

上個星期五係我生日,嗰晚仔仔爸同我出唐人街食飯,好開心,因為唔駛我煮飯,哈哈

唐人街週圍都掛咗燈籠

我哋去食川菜,仔仔爸想試水煮羊肉,其實我倆又唔食得太辣,叫咗少辣,但又一啲都唔覺得有辣




2019 年時我個friend Jenny 個女入咗Yale 大學,我跟佢去過一次參觀大學同探佢個女,上個星期六,Jenny 約咗佢班friend 去康州Yale 行吓,同探吓佢個女,叫埋我去





Jenny 個女都好忙,又參加好多學校活動,佢只陪我哋食咗個Brunch,呢間有set Brunch,2 個course 都係$21,我覺得好抵食,而且都幾好食,所以我影相send 比阿姐知,叫佢哋可以去試吓

我揀咗呢倆樣,個青口湯比較偏咸



其他人的




食飽Jenny 個女陪我哋返Yale 行咗一陣


之後我哋6個師奶,去咗Jenny 個女介紹我哋去Lighthouse Point Park 度行吓,影吓相,佢哋帶咗啲生果、零食,有自家種綠色無花果








因為阿姐要返工,所以都無時間搵阿姐,見阿姐一面,食咗嗰set Brunch 之後都仲好飽,返到屋企都無再食嘢,仔仔爸收工自己去買飯盒食,所以我連續兩日我都唔駛煮飯,爽呀

尋日仔仔爸去咗check up, 點知佢call 我出去食lunch,佢想試間新開餐館



佢想試呢個陳村粉,呢個係沙薑雞片蒸陳村粉

早幾日前,我去做婦料檢查,之後就去買咗呢個魚生便當返屋企做午餐

上個月尾仔仔爸轉咗新工,佢依家間公司貨倉有貓呢,係女仔,好怕生的,佢老細無同佢做絶育,仔仔爸話見到佢發情










14 則留言: