2021年9月30日 星期四

個個都愛拍屁屁

天師仔最鍾意人同佢拍pat pat,尤其鍾意係厠所等人拍pat pat


每日仔仔爸沖完涼都會同天師仔拍拍同摸摸

但隻Mango 仔唔知係咪唔抵得,又成日嚟哄埋一份

但其實佢又唔鍾意拍屁屁,連畀人摸都唔鍾意,佢都係嚟搞搞震多,咁仔仔爸又會玩吓佢,哈哈

我平時要爭取時間煲劇,我會一邊陪住天師仔,一邊幫佢摸摸拍屁屁




 就連佢係窗台貓樹度hea,我都遷就佢幫佢拍pat pat

連Charco 仔間中都會嚟討摸



佢霸咗天師仔個書包黐住我,Charco 仔佢平時唔係特別要人摸的,咁佢又唔介意我幫佢拍pat pat

奇哥仔係梳化瞓覺,我都會同佢拍pat pat,佢都好鍾意拍pat pat 的



以前Chewy 甚少走上梳化坐,試過一次我抱佢上梳化,跟住幫佢拍pat pat

之後佢就唔怕上梳化,一見我坐係梳化,佢會主動跳上嚟要我摸摸同拍屁屁


就算我行開一陣,佢都仍然留係梳化度等我

摸到佢好舒服,黐實我,好sweet 呢

我陪住天師仔時,佢又會成日走埋嚟討拍屁屁,我真係兩隻手都好唔得閒,哈哈



早排仔仔爸買咗個按摩器,貓地又唔怕,仲幾受落𠻹

睇吓奇哥仔幾爽



10 則留言:

  1. 奇哥好有要求喎,唔打過佢pat pat 唔安樂,哈哈!

    回覆刪除
  2. 幾隻一齊癡實妳,唔好掛住影相,快啲動手啦,哈哈!

    回覆刪除
  3. 昨晚睇完皇阿瑪
    傳心師話
    貓鐘意拍屁屁
    因為震力可以震到性敏感區
    所以上癮

    回覆刪除
  4. 位位都咁鐘意, 你好忙呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然位位都鍾意,好彩都唔係位位都扭要拍屁屁

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢瘦咗好多啦,雖然佢唔係食太多,好彩佢都仲有食慾,仲食,我都盡量哄佢食多啲嘢

      刪除