2021年9月3日 星期五

Nicole仔入室四週年

自己啲寶貝幾時入門,做家長的一定記得,Nicole仔入門四年,我姑仔就好記得,其實我唔記得

,不過我有mark 底的,再加上上個星期見到我姑仔,我姑仔都有提起,話晒佢返屋企之前,先嚟我屋企沖番個靚涼先

由流浪貓變成有家貓,個貓樣即刻都唔同晒 ,雖然剪咗耳,面上仲有流浪時留底傷痕,但都不失為一個靚仔






佢流浪時都唔算係瘦,有家後好食好住,就更加肚滿腸肥










因為姑仔家唔係放長糧,為食貓成日都叫畀嘢食


最愛望街同曬太陽









佢又勁黐爸爸,我姑爺仔就最錫係佢








其實佢係一隻好乖貓,所以個個都好錫佢

 

 

12 則留言:

  1. 係咪姑爺仔帶佢返去,所以同姑爺仔特別投緣呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢流浪時我姑爺仔成日去餵佢,都餵咗一段長時間,所以佢特別黐佢

      刪除
  2. 有家的孩子像個寶
    佢好幸運呢~~ 咁得人鐘意

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以畀到個幸福溫暖既家佢,當然要當寶咁錫

      刪除
  3. 自己生日唔記得,仔女生日一定會記得,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔會唔記得自己生日的,哈哈

      刪除
  4. 開心快活才有大屁股,好事

    回覆刪除