2021年8月30日 星期一

奇哥入門五週年

奇哥仔入門五週年喇,硬係覺得奇哥仔好似已經嚟咗好耐,感覺唔只五年

初入門時好瘦,慢慢至長肉


本身佢自己食罐頭都係鍾意舔汁多,乾糧佢自己都好節制食,所以佢身型keep 得好fit










其實佢依家都好好肉地


因為身型fit,所以佢身手好好,跳上雪櫃頂、衣櫃頂都無難度,佢到依家都仲好鍾意瞓衣櫃頂



係曾經自己R 損眼蓋,同埋耳仔成日都好污糟,需要成日洗耳仔滴耳藥水之外,身體都好健康


有時佢都好嗲人,係都要嗲住人





要討摸


已經好少見佢嚟房窗台睇雀雀同瞓覺,除咗瞓衣櫃頂,佢鍾意瞓呢塊抓板同呢個盒

佢好鍾意舔啲紙同膠袋,不過見佢唔會咬掉吞落肚就由得佢

某日見到隻玩具老鼠係啲乾糧度,應該都係奇哥仔傑作,因為佢無聊時會見佢咬住啲玩具,一邊行一邊叫

我只期望我每隻寶貝,可以健健康康,開開心心,陪住我好多年


16 則留言:

  1. 仲記得個名係阿姐形容奇哥(奇奇)嘅眼神,一轉眼就五年啦!

    玩具老鼠,哈哈,好搞笑呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗Minnie,其他貓地啲名都係阿姐改的

      刪除
  2. 5年不是一個短時間呀。有你的愛,佢哋開心生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁當然希望佢哋可以陪我多好多個5年啦

      刪除
  3. 話咁快就5年, 祝奇哥仔繼續開開心心, 身體健康🥰🥰

    回覆刪除
  4. 原來咁快就5年
    個個有毛孩都希望佢地身體健康, 無病無痛

    回覆刪除
  5. 唔覺唔覺咁就5年,祝 奇哥每日都咁開心,健健康康 <3
    我的皮爺同豆豉哥都係膠袋控,仲會咬到碎哂,驚佢地會食落肚,一定要收埋 > <

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁奇哥又唔會咬到碎晒,Mango仔就鍾意咬紙皮,不過佢畀我鬧得多,依家都好少咬

      刪除
  6. 见到奇哥令我谂起我 TOTO

    回覆刪除
  7. 奇哥同翩翩一樣毛色
    但一睇就知係男仔樣

    回覆刪除