2021年8月2日 星期一

Marble仔回家了

上個星期五,去診所帶咗Marble 仔啲骨灰返屋企,接過紙袋,又一邊流住眼淚一邊行返屋企

Chewy、Minnie 跟Marble 仔打招呼


Minnie 掛住Marble 哥哥嗎﹖

有Marble 仔手印,仲有Marble 仔啲毛毛,成套都整得好靚


最搞笑係張慰問卡,用咗she,當咗Marble 仔係女仔,唔怪得個手印會用蝴蝶結做裝飾

執一執個飾櫃,放好Marble 仔



呢個係舊年聖誕過後西藥房啲節日半價商品,賣剩一個,原本買嚟比阿姐裝飾聖誕樹用,我仲話阿姐睇吓妳會放邊一個女張相

最後竟然係我用番嚟放Marble 仔張相

好認同仔仔爸話︰Marble 仔終於都返咗屋企,都依家我同仔仔爸都週不時會叫錯Marble 仔個名



20 則留言:

  1. 細佬,瞄瞄的骨灰
    也是放在玻璃電視櫃
    每日同佢哋講
    我返工嘞
    我返嚟嘞

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔會同佢講嘢,我會成日行埋去望吓佢

      刪除
  2. 回家真好
    狗哥都依然係我地屋企, 我周不時都會望下佢

    回覆刪除
  3. 個聖誕飾物好靚,同Marble仔間屋仔好襯,返咗黎就好,至少掛住時可以望下摸下。

    回覆刪除
  4. 回家了,安心吧,加油!💪💪

    回覆刪除
  5. Marble仔永遠留家守護著家人!

    回覆刪除
  6. sorry, didn't see it until now. Marble will have fun over the rainbow bridge.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好掛住佢,我諗妳都一樣好懷念Sam Sam

      刪除